וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשודים באונס בדרום תל אביב: "לא עשינו כלום"

16.5.2012 / 0:02

מעצרם של הארבעה, אזרחי סודן ואריתריאה בשנות ה-20 לחייהם, הוארך בשישה ימים. "קיים חשד סביר ביחס לחשודים", ציינה השופטת. המשטרה בודקת אם מצלמות אבטחה פעלו במקום

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מיכאל ברגמן)

בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (שלישי) בשישה ימים את מעצרם של ארבעת החשודים שנעצרו אתמול לפנות בוקר בחשד שתקפו צעירה בת 19 בחניון ברחוב השרון בדרום העיר. לפני הדיון, אמרו החשודים: "היא הייתה זונה. מי מסתובבת ככה באזור הזה בשעה כזו (04:30 בבוקר – מ.ש)?". כמו כן, הם הכחישו את התקיפה ואת השוד: "לא עשינו כלום. זונה יהודייה, היא משקרת. סתם מדברים, לא גנבנו כסף". צו איסור פרסום הוטל על שמות החשודים ועל תמונותיהם.

במהלך הדיון, אמר נציג המשטרה כי בידיהם ראיות הקושרות את החשודים למעשה וכי המשטרה בוחנת כעת אם מצלמות אבטחה פעלו במקום ותיעדו את האירוע. כמו כן, אמר הנציג כי ישנם מעורבים נוספים במעשה שככל הנראה ברחו מהמקום. לדבריו, החוקרים מתקשים לדבר עם החשודים בשל מחסום השפה, והם עדיין מנסים להבין את חלקו של כל אחד מהם במקרה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של הארבעה בעשרה ימים, בחשד לאונס ולביצוע מעשה סדום. אולם השופטת, מעיין בן ארי, החליטה להסתפק בשישה ימים.

"לאחר שעיינתי בתיק החקירה, סבורני כי קיים חשד סביר בשלב זה ביחס לחשודים", ציינה השופטת בן ארי במהלך הדיון. "לא ניתן להתעלם מכך שייתכן שבהמשך, החקירה תוביל את המשטרה למסקנה שהחשדות לא שווים לכולם".

הצעירה חיפשה מקום לבלות

ארבעת החשודים, אזרחי אריתריאה וסודן בשנות ה-20 לחייהם, חשודים כי תקפו את הצעירה סמוך לשעה 04:30 בחניון, ולפחות אחד חשוד כי גם אנס אותה.

שוטרי סיור ממרחב יפתח, שהיו בסיור שגרתי במקום, הבחינו בתנועה חשודה מכיוון החניון. כשהגיעו למקום, גילו שם שבעה בני אדם, כאשר מכנסיו של אחד מהם מופשלים. על פי החשד, הם ניסו לבצע אונס ומעשים מגונים בצעירה, אולם ייתכן כי הגעת השוטרים למקום סיכלה את תכניתם. השוטרים הצליחו לעצור ארבעה מהחשודים, אך השאר הצליחו להימלט מהמקום.

בחקירתה, סיפרה הצעירה כי עברה במקום במטרה למצוא מקום לבלות בו באזור. המשטרה בודקת אם היא הותקפה כאשר הייתה בחניון או שנגררה לשם. היא נלקחה לבדיקה רפואית בבית החולים וולפסון בחולון, והחשודים נלקחו לחקירה במרחב יפתח בדרום תל אביב. המשטרה מחפשת אחר חשודים נוספים במעורבות באירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • אונס
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully