וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעירה נאנסה הלילה בחניון גן העיר בתל אביב

12.5.2012 / 6:20

בן 18 ובת 17 שחזרו מבילוי הותקפו, על פי החשד, על ידי אדם שעקב אחריהם לשירותים בחניון, אילץ אותם באיומי סכין לקיים יחסי מין ואנס את הצעירה. מצוד משטרתי אחר החשוד

חשד לאונס ותקיפה בלב תל אביב: צעיר וצעירה אשר חזרו הלילה (שבת) מבילוי לילי בעיר הותקפו בחניון מתחם גן העיר - סמוך לבניין העירייה - על ידי אדם שעקב אחריהם, אילץ אותם לקיים יחסי מין ואנס את הצעירה.

מחקירה ראשונית עולה כי שני הצעירים - בן 18 ובת 17, היו בשירותים אשר בקומה מינוס 2 של חניון המתחם. החשוד ככל הנראה עקב אחריהם, היכה את שניהם, אילץ אותם באיומי סכין לקיים ביניהם יחסי מין ואז אנס את הצעירה לעיני חברה.

חשד לאונס בחניון גן העיר בתל אביב מאי 2012. דרור עינב
המשטרה בודקת את מצלמות האבטחה. חניון גן העיר, הבוקר/דרור עינב

בסביבות השעה שלוש וחצי לפנות בוקר התקבל במוקד 100 של משטרת תל אביב דיווח מאזרח שהיה באזור ושמע צעקות מכיוון השירותים בחניון. הוא דיווח למשטרה כי מדובר בקטטה המונית. כוחות גדולים של תחנת לב תל אביב בפיקודו של סגן ניצב דני לוי הגיעו למקום והזעיקו את מגן דוד אדום. לאחר תשאול ראשוני פינה צוות מגן דוד אדום את הצעירים לבית החולים וולפסון שבחולון, שם הם טופלו וכן עברו בדיקת אונס.

חשד לאונס בחניון גן העיר בתל אביב מאי 2012. דרור עינב
בן 18 ובת 17 שהו בשירותים בקומה מינוס 2, כאשר תקף אותם החשוד. חניון גן העיר, הבוקר/דרור עינב

המשטרה פתחה במצוד אחרי החשוד והחלה בחקירת נסיבות הארוע. בין היתר בודקים החוקרים את מצלמות האבטחה הנמצאות במתחם ומאוחר היום ינסו לגבות עדות משני הצעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully