וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל דנינו: "נעשה הכל כדי שאירועי הרצח לא יישנו"

על רקע אירועי האלימות הקשים בסוף השבוע, בהם נרצחו ארבעה בני אדם, ביניהם הנער אורגיל מועטי ברחובות וגדי ויכמן בבאר שבע, התייחס המפכ"ל דנינו לאירועים

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, נואם בשעה זו (ראשון) בכנס ראשי הערים הבינלאומי בירושלים. דנינו התייחס בדבריו גם לגל האלימות הקשה שפקד את המדינה בסוף השבעו האחרון, בו נרצחו ארבעה בני אדם: הנער בן ה-17 אורגיל מואטי מרחובות, גדי ויכמן שנרצח בבאר שבע על פי החשד על ידי נערים מתחת לביתו, רומן קדינסקי בן ה-27 מבת ים וצעיר בן 19 מנצרת שנדקר למוות בפלג גופו העליון. "הזילות לחיי אדם אין להם מקום בחברה השוחרת חוק, בסתר", אמר דנינו, שהוסיף בפתח דבריו: "נעשה הכל כמשטרה וכמדינה כדי שאירועים כמו אלה בסוף השבוע לא יישנו".

מפכ"ל יוחנן דנינו כנס אילת לעיתונות 2011. ברני ארדוב
יתייחס לאלימות בסוף השבוע. המפכ"ל דנינו/ברני ארדוב

בתוך כך, המשטרה עצרה מוקדם יותר היום שלושה חשודים ברצח של מואטי, ואחד מהם אף שיחזר את המעשה. לדברי המשטרה, השלושה קושרים את עצמם לאירועים. עם זאת, טרם נעצרו חשודים במקרי הרצח הנוספים.

דבריו של דנינו מגיעים גם על רקע הביקורת שהושמעה על המשטרה על ידי בני משפחתו של גדי ויכמן שטענו כי הזעיקו את המשטרה, אך היא לא הגיעה לזירת האירוע. מאות בני אדם הגיעו אחר הצהריים ללוות את ויכמן בדרכו האחרונה, בהם ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ'. ההמונים מיררו בבכי, ואחד מחבריו של ויכמן קרא: "בושה, איפה מדינת ישראל? איכס, גועל נפש", בעוד שאר חבריו השתיקו אותו.

מוקדם יותר התייחס ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יואב סגלוביץ', לאירועי האלימות במהלך סוף השבוע ואמר כי "תפקיד המשטרה הוא קודם כל לתפוס את העבריינים ולגבי זה נעשים מאמצים רבים". סגלוביץ' התייחס גם למה שכינה "אמירות שונות לגבי תפקוד המשטרה", ואמר כי "יש לנו משטרה מצוינת שעובדת בתנאים מאוד קשים". עוד הדגיש כי "אנחנו נכנסים למטוטלת וחשוב לזכור לא לאבד את הצפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully