וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בקליפורניה: מכונות אוטומטיות לממכר גראס

המכונה הראשונה, מתוצרת של חברה מקומית, כבר נחנכה בתחנה לחלוקת מריחואנה רפואית בסנטה אנה - והבאות בדרך. הן יפעלו 24 שעותך ביממה, וימוגנו בשלל אמצעי זיהוי ואבטחה

גרים בקליפורניה ומתעורר אצלכם לפעמים צורך בהול לשאכטה בארבע לפנות בוקר? בקרוב יהיה לכם פיתרון קל. המדינה במערב ארצות הברית כבר הפכה בעשור האחרון לגן עדן עבור מעשני הסמים הקלים, עם התפוצה הגוברת של המריחואנה הרפואית, בסיועם האדיב של רופאים רבים המעניקים, ללא אמות מידה קפדניות במיוחד, מרשם לכל דורש. אולם הקלות הבלתי נסבלת של השגת הסם צפויה בקרוב לעלות מדרגה נוספת, עם חנוכתן של מכונות אוטומטיות למכירתו, שיפעלו סביב השעון.

הנה באות מכונות הגראס: כתבת ה-Orang Counry Register

האישור העקרוני של הרשויות בקליפורניה להציב מכונות כאלו התקבל כבר ב-2008, אולם רק ביום שישי האחרון - ה-20 באפריל, הלא הוא "יום המריחואנה הבינלאומי" - הודיעה חברה בשם "Dispense Labs" על הצגת המכונות החדשות, שיוצבו בנקודות מכירת המריחואנה הרפואית, יפעלו מחוץ לשעות העבודה הקבועות שלהן ויספקו למשתמשים מענה 24 שעות ביממה. המכונה הראשונה כבר נחנכה - בעיירה סנטה אנה.

חנוכת המכונות התאפשרה רק לאחר הסדרת שורה של אמצעי ביטחון: המכונות נמצאות בתוך "כלוב" מוגן, וניתן לגשת אליהן ולהשתמש בהן רק באמצעות כרטיס מגנטי מיוחד שיונפק לצורך זה. כמו כן, יידרשו הקונים להזדהות באמצעות טביעת אצבע בתוספת הקלדת מספר אישי מיוחד, והמערכת כולה מוגנת על ידי מנעולים מתוחכמים וסוללה של מצלמות אבטחה.

כך זה עובד: סרטון הדרכה של חברת Dispense Labs

"אלו מכונות מאוד מתוחכמות", הסביר מנהל החברה, ג'ו דה-רוביו, בראיון לעיתון המקומי "Orange County Register". מנהלת תחנת החלוקה בסנטה אנה, לרה נסטרי, הוסיפה כי היא מרוצה מאוד מהתוספת החדשה: "היא שומרת ביעילות על בטיחותם של הלקוחות שלנו, ומאפשרת לנו למלא את המטרה המרכזית שלנו: לספק להם גישה לתרופות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully