וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמטכ"ל אירן איים: "נחרוש האדמות שכבשו הציונים"

משה חי-הגיגת

8.4.2012 / 3:18

הגנרל חסן פיירוז-עבאדי, בברכה לרגל סיום ימי חג האביב באירן הזהיר: "אנו מתבוננים באופן תמידי על הערמומיות, הקונספירציות, המזימות והתככים של אלו הרוצים במלחמות"

רמטכ"ל הכוחות המזוינים של אירן, הגנרל חסן פיירוז-עבאדי, מסר אמש (שבת) בראיון לסוכנות הידיעות "מהר" את הברכה המסורתית לרגל סיום ימי חג האביב באירן. בין היתר אמר פיירוז-עבאדי לחיילים האירנים כי "אם ישראל לא תחדל מלבצע את השגיאות שהיא עושה, אנחנו נחרוש רבות מן הנקודות החשובות של האדמות הכבושות שנלקחו בכפייה על ידי הציונים השודדים והפושעים".

פיירוז-עבאדי - שנוסף לפני כארבעה חודשים אל "הרשימה השחורה" של האישים האירנים שארצות הברית אסרה עליהם לעבור בשעריה, הקפיאה את כל נכסיהם במדינה ואסרה על אזרחים אמריקאים ליצור עמם קשר - הוסיף כי "הכוחות המזוינים של הרפובליקה האיסלמית של אירן מתבוננים באופן תמידי על הערמומיות, הקונספירציות, המזימות והתככים של אלו הרוצים במלחמות".

על רקע המתיחות והחשש מתקיפה ישראלית אפשרית באירן, אין זו הפעם הראשונה שפיירוז-עבאדי רומז לתגובה תקיפה ביותר לכל פעולה ישראלית. בחודש נובמבר האחרון צוטט הרמטכ"ל האירני בסוכנות "פארס" באומרו כי תקיפה ישראלית של מתקני הגרעין באירן תהווה "טעות", וכי אירן "תעניש" את מי שיעשה טעות כזו בצורה "מפתיעה". בדברים שנשא בפתיחה של תערוכה פוליטית-תרבותית באירן, הנקראת "הפלישה הסודית", הוא הזהיר מפני "המלחמה התרבותית" שמנהל המערב נגד ארצו והזהיר מפני ההשלכות של מעבר למלחמה צבאית. "בארצות הברית יודעים כי לתקיפה של המשטר הציוני באירן יהיו השלכות חמורות עבורה, ועבור הציונים עצמם", אמר אז.

הגרעין האירני והעולם - כותרות אחרונות
ברק: "הסנקציות לא יעצרו את אירן מלפתח גרעין"
בכיר אירני: "ביכולתנו לייצר פצצת אטום, אך לעולם לא נעשה זאת"
"אובמה העביר מסר לחמינאי: נאפשר גרעין אזרחי"
סין מזהירה המערב: "לתקיפה באירן השלכות איומות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully