וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: פושע מוודא הריגה - מול המצלמה

הבנאליות של הפשע בברזיל: צוות טלוויזיה הגיע לזירת ירי לפני המשטרה, כשפצוע שרוע על הארץ - ותיעד כיצד בקור רוח מקפיא דם, ניגש אליו אדם ויורה בראשו. הפצוע שרד בחיים

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

כתב החדשות הברזילאי ז'וזלינדו גונסלבש בסך הכל הגיע לעיר ז'ואאו פסואה עם צוותו כדי לסקר תקרית ירי. הוא לא תיאר לעצמו שבתוך דקות, המצלמה של צוותו תקלוט ניסיון רצח בשידור חי.

"אנחנו הצוות הראשון שהגיע לכאן, אפילו המשטרה או האמבולנסים עדיין לא הגיעו", אמר גנוסלבש למצלמה עם הגיעו. "הקורבן עדיין שוכב על הארץ...". אותו קורבן, רודריגו פריירה דה סילבה בן ה-24, היה עדיין בחיים באותו רגע, גם אם פצוע. מה שיתרחש רגע לאחר מכן ייחרט כנראה בזכרונם של אנשי צוות השידור לנצח: תוך התעלמות מוחלטת מנוכחות המצלמה, ניגש אחד העבריינים שהיו מעורבים בתקרית אל הפצוע השרוע על המדרכה, שלף אקדח - וירה בראשו.

גונסלבש וצוות הצילום שלו נמלטו מיד מהזירה, אך המשיכו כל העת בשידור, למרות ההלם המוחלט מהאירוע שזה עתה חוו. בהמשך התייצב הצוות במרחק בטוח מהזירה, והמתין להגעת השוטרים וצוותי ההצלה.

דה סילבה נותר שכוב ומדמם עוד מספר דקות, עד להגעת האמבולנס הראשון. תושבי השכונה הענייה התקשו להאמין למראה עיניהם, בזמן שהפרמדיקים בדקו את מצבו של הפצוע. הוא הובהל לבית החולים הקרוב במצב קריטי, ולמרבה התדהמה הוא נותר בחיים ועדיין מאושפז במצב יציב - כך ש"ווידוא ההריגה", בעצם, לא הצליח. משטרת ברזיל הודיעה כי היא עדיין בודקת את נסיבות התקרית.

פשע בברזיל - עוד כתבות:
כוח נשי: "החוטפות הבלונדיניות" משגעות את סאו פאולו
נובמבר האחרון: כוחות הביטחון השתלטו על שכונת פשע בריו
הקרנבל השנה כמעט בוטל - בשל שביתת השוטרים
באטמן "אמיתי" שומר על הסדר ברחובות ברזיל
רק בברזיל: סוחרי סמים הצליחו ליירט מסוק
השוד הלך כמתוכנן, ואז השודד ירה לעצמו ברגל

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully