וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטמן "אמיתי" שומר על הסדר ברחובות ברזיל

הרשויות בעיר מוכת פשע שכרו חייל לשעבר בן 50 לערוך סיורים ברחבי העיר ולסייע במיגור הפשע - כל זאת כשהוא מחופש לגיבור הקומיקס ששמר על הסדר בעיר גות'האם

בטמאן הגיע להגן על תושבי ברזיל: הרשויות בעיר טאובטה מצאו פתרון יצירתי לשמירה על הסדר ברחובותיה, והחליטו לשכור באטמן "אמיתי" שיעשה את העבודה, בהשראת הדמות של בטמאן, אשר הגן על העיר גות'האם. הוא מתחפש לבאטמן, ומבצע פטרולים בעיר. זה כנראה יהיה הדבר הקרוב ביותר לדבר האמיתי לו יזכו מעריציו המקומיים של גיבור הקומיקס האגדי, ורק דבר אחד חסר לו – הבאטמוביל.

גיבור העל הברזילאי הוא אנדרה לואיז פינהיירו, חייל לשעבר בן 50. הוא הועסק על מנת לסייע בהורדת שיעור הפשע שעלה בצורה חדה, אך למרבה המזל, המשטרה לא באמת מצפה ממנו להילחם בפושעים כמו סוחרי סמים או רוצחים. במקום זה, הוא ימלא תפקיד קצת פחות ישיר במאבק בין טוב לרע, ומתוכנן אפילו פרויקט חברתי וחינוכי למניעת פשע בשיתוף ילדי העיר.

"אני משתוקק לדעת כיצד אנו יכולים לפעול יחד. אם אני יכול לסייע להביא את הסיפור אפילו לילד אחד זה יכול להיות נחמד מאוד", סיפר פינהיירו לעיתון הברזילאי או ואלה. תושב מקומי הוסיף: "הפרויקט יסייע להשיב ערכים שאבדו כאן".

ככל הנראה לא יפעילו עבור הבאטמן המזויף קריאה באמצעות זרקור עטלף, אבל הוא בהחלט יוכל למלא תפקיד של יחסי ציבור ולסייע לילדים עם בעיות להתרחק מחיי הפשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully