וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח נשי: "החוטפות הבלונדיניות" משגעות את ברזיל

כבר שלוש שנים סובלות נשות סאו פאולו העשירות מנחת זרוען של כמה צעירות "יפות תואר, משכילות ומטופחות" שהתמקצעו ב"חטיפות אקספרס": מסע בזבוזים באשראי, באיומי אקדח

הפשיעה המשתוללת ברחובות היא נושא העומד באופן תדיר על סדר היום הציבורי במיוחד, אך בימים אלו ישנה כנופייה אחת ספציפית ובלתי-שגרתית שתופסת את הכותרות באזור סאו פאולו, העיר הגדולה במדינה: קבוצת נשים, רובן זהובות שיער, שלפי חשדות המשטרה היו מעורבות בסדרה של לפחות 50 מעשי שוד וחטיפה באזור העיר מאז החלו לפעול, לפני כשלוש שנים.

המשטרה אף פרסמה באחרונה תמונות של שש מחברות הכנופייה - בה ניתן לראות שלפחות ארבע מהן אכן בלונדיניות. כעת טוענים במשטרה כי לראשונה חלה פריצת דרך בחקירה, עם מעצרם של שלושה חשודים (שתי נשים וגבר).

תמונה שהפיצה המשטרה בברזיל ובה דיוקנאותיהן של שש חברות בכנופיה שזכתה לכינוי "השודדות הבלונדיניות". ספק 500
שש מהחשודות, בתמונה שהפיצה משטרת ברזיל/ספק 500

שיטת הפעולה, על פי המשטרה הברזילאית, חוזרת על עצמה בכל פעם, על פי המתווה הפופולרי של "חטיפת אקספרס", הפופולרי בשורות הפושעים בכל רחבי המדינה, ובדרום אמריקה כולה: החוטפות עוקבות אחרי הקורבן התורן למכוניתו, שם הן שודדות אותו באיומי אקדח, ולוקחות אותו ל"מסע קניות" של מוצרי יוקרה ברחבי העיר, על חשבון כרטיס האשראי שלו. לרוב, הן היו "מקנחות" בביקור בביתו של הקורבן, גניבת תכולתו והשארת הקורבן מטושטש בהשפעת סם הרדמה.

שש חברות "כנופיית החוטפות הבלונדיניות", כפי שהיא כבר מכונה, הן לדברי המשטרה צעירות משכולות מהמעמד הבינוני. "אחת או שתיים מהן אף דוברות יותר משפה אחת, וחלקן חונכו מעבר לים", סיפר ל-BBC מפקד היחידה למאבק בחטיפות של משטרת סאו פאולו, ז'ואקים דיאש אלווש. "הן כולן בחורות יפות תואר, לבושות היטב ומאופרות".

הכנופיה מיקדה את פעולתה בנשים עשירות שערכו קניות בקניונים בעיר. "בכוונה תחילה הן התמקדו בנשים שדומות להן", הסביר אלווש, "כדי שיוכלו 'ללבוש את דמותן' כשהן משתמשות בכרטיסי האשראי שלהן".

הפשיעה בברזיל - עוד כותרות:
נובמבר האחרון: כוחות הביטחון השתלטו על שכונת פשע בריו
הקרנבל השנה כמעט בוטל - בשל שביתת השוטרים
באטמן "אמיתי" שומר על הסדר ברחובות ברזיל
רק בברזיל: סוחרי סמים הצליחו ליירט מסוק
ברזיל: השוד הלך כמתוכנן, ואז השודד ירה לעצמו ברגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully