וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעה פחות לישון: הלילה ייכנס לתוקפו שעון הקיץ

הלילה בשעה 2:00 יוזזו מחוגי השעון קדימה. למרות דיונים, המלצות והבטחות, גם השנה שעון הקיץ יימשך עד ה-23 בספטמבר ולא יוארך. שר הפנים מבטיח לקדם את הנושא במושב הקיץ

למרות מזג האוויר שלא מבשר על בוא העונה החמה, הלילה(שישי) עוברים לשעון קיץ. בשעה 2:00 לפנות בוקר יש להזיז את מחוגי השעון שעה קדימה כך שהשעה תראה 3:00. הזזת השעון היא על פי לוח השנה הלועזי וחלה עם תחילתו של כל קיץ, ביום שישי שקודם ליום ראשון האחרון בחודש מרץ ומסתיים בתחילת יום ראשון שאחרי הראשון באוקטובר. כלומר, השנה שעון הקיץ יסתיים ב-23 בספטמבר, יומיים לפני יום כיפור. זאת למרות לחץ ציבורי להאריך את שעון הקיץ.

עם זאת, ממשרד הפנים נמסר כי שר הפנים, אלי ישי, מגבש הצעת חוק, בהתאם להמלצות ועדת קהת, להאריך את שעון הקיץ ל-193 יום, מסוף מרץ ועד תחילת אוקטובר. אמנם ישי הבטיח בעבר לקדם הצעת חוק זהה, ביוני אשתקד, אך ההצעה עלתה לדיון רק לפני כחודש ונדחתה למועד מאוחר יותר.

כבר במרץ שעבר חתמו רוב חברי כנסת, 61 מהם, על עצומה הקוראת לראש הממשלה, בנימין נתניהו, להאריך את שעון הקיץ עד ל- 15 באוקטובר בכל שנה. אולם בינתיים, למרות התמיכה והמלצות הוועדה, לא הוסכם על חוק שיסדיר את השעון. ממשרד הפנים נמסר כי ההצעה עתידה לעלות לדיון במושב הקיץ הקרוב בכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully