וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית הספר ברחובות לא מעכלים: "הילדים מבולבלים"

יהושע בריינר

27.3.2012 / 15:57

בני כיתתם של אליאב, אביתר ואמיתי שאער, אשר נספו בשריפה ברחובות מתקשים להבין את הטרגדיה הקשה. "הם מבקשים להבין מדוע הקדוש ברוך הוא המטיר עליהם מכה כה קשה"

יום אחרי השריפה הטראגית ביחידת דיור ברחובות, בה נספו אב וחמשת ילדיו, פקדו הבוקר (שלישי) פסיכולוגים ועובדים סוציאליים מעיריית רחובות את בית הספר הרא"ם, בית הספר התורני לבנים בו למדו שלושה מבני משפחת שאער – אליאב בן ה-12 הלומד בכיתה ו', אביתר בן השמונה הלומד בכיתה ב' ואמיתי בן השבע, שהחל השנה את לימודיו בכיתה א'.

בראשית יום הלימודים, הודיע לתלמידים מנהל המוסד, אפרים וייץ, על האירוע הקשה שפקד את משפחת שאער, ומאז מקיימים עמם אנשי המקצוע, סדנאות שונות כחלק מהליך השיקום היזום, בשיתוף רבנים שהגיעו למקום, ובהם רב העיר רחובות, הרב שמחה הכהן-קוק. "חלק מהילדים מאוד מבולבלים ומתקשים לעכל את הבשורה הקשה", אמר איש מקצוע שביקר הבוקר את התלמידים, אשר הגיעו בחלקם עם הוריהם. "הם בעיקר שואלים המון שאלות".

אליאב שאער. ספק 500
היה אמור להשתתף היום בטקס "סיום מסכת". אליאב/ספק 500

יום עצוב במיוחד עבר על תלמידי כיתה ו' בבית הספר, בה למד אליאב שאער ובה אמור היה להתקיים היום טקס "סיום מסכת", הנערך בתום לימודה במסגרת שיעורי גמרא. לרגל המאורע, תכננו התלמידים להביא כלי נגינה לבית הספר ולחגוג עם מחנכם. אחדים מחבריו לכיתה של אליאב הביאו עימם ממתקים, בשל העובדה שהוריהם לא סיפרו להם על האסון הכבד, בשורה אותה קיבלו ממנהל המוסד כשנכנסו לכיתה.

"הילדים מאוד מבולבלים, הם פונים אלינו בשאלות אמוניות", אמרה אמו של אחד התלמידים. "הם מבקשים לקבל תשובה לשאלה מדוע הקדוש ברוך הוא המטיר עליהם מכה כה קשה. זה לא פשוט להסביר לילד בכיתה ו' את מה שקרה, כך שאנחנו מנסים לחבק אותם ביום הקשה הזה", הסבירה האם. אב הבית, מיכאל רהב, ציין כי "בוקר קשה מאוד עבר על בית הספר, הילדים קיבלו את הבשורה בצורה קשה מאוד והצער הוא גדול. אנו מקווים שנחזור לשמוע בשורות טובות".

  • עוד באותו נושא:
  • שריפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully