וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוויית בני משפחת שאער: "איך נסביר גודל האסון?"

ענת שלו

27.3.2012 / 17:52

גיא שאער וחמשת ילדיו שנספו בשריפה בביתם אמש, הובאו למנוחות בבית העלמין ברחובות. הרב מצגר ספד: "שישה קנים במנורה כבו". חקירת השריפה קבעה: הגורם - קצר חשמלי

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד וגדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

מאות בני אדם ליוו אחר הצהריים (שלישי) את בני משפחת שאער – האב גיא בן 38 במותו, אליאב בן 11, אביתר בן שמונה, אמיתי בן השבע, שירה בת השלוש ואיתמר בן השנתיים בדרכם האחרונה, לאחר שנספו אמש בשריפה שפרצה בביתם שברחובות. מסע ההלוויה יצא מבית המשפחה לעבר בית העלמין "מרמורק" בעיר, לאחר תפילות לעילוי נשמות המתים שנישאו ליד הבית.

עם תחילת הטקס ספד הרב האשכנזי הראשי לישראל, יונה מצגר לבני המשפחה ואמר: "איך אפשר להסביר את גודל האסון? ריבונו של עולם, השבוע מתו ילדים גם בטולוז וגם פה, ברחובות. איך אפשר לתפוס את זה? אלוהים שבשמיים. ריבונו של עולם, דיינו, די לצרותינו, כמה אנו צריכים ללוות ילדים באסונות שכאלה. אביבית (אם המשפחה. ע"ש) גידלה משפחה לתפארת. גיא אדם אציל ואהוב. הייתם מנורה של שבעה קנים ושישה קנים כבו. אנחנו צריכים כולנו להתחזק".

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, ספד לקורבנות גם הוא: "האבל הנורא והכבד הוא של העיר כולה, זהו אסון לעם ישראל כולו. גיא וחמש התינוקות שלא טעמו טעם חטא", אמר מלול. "נגדע האבא שהשליך עצמו בחירוף נפש להציל את ילדיו. הוא מת מות גיבורים". כמו כן, פנה ראש העיר לאלמנה: "אביבית היקרה, הלילה איבדת את כל עולמך, אין בפינו נחמה פורתא, לא נוצרו המילים שינחמו אותך באובדן משפחתך".

אסון השריפה ברחובות - כל הכותרות
סופית: השריפה ברחובות נגרמה בשל קצר חשמלי
משפחת הנספים בהלם: "למה אלוהים עשה לנו את זה?"
חקירת השריפה הקטלנית ברחובות: נבדק חשד לרשלנות
אב וחמשת ילדיו נספו בשריפה ביחידת דיור ברחובות

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לווית משפחת שאער , מרץ 2012. יותם רונן, יותם רונן
ההלוויה היום בבית העלמין "מרמורק" ברחובות/יותם רונן, יותם רונן

בתוך כך, מבדיקה שערך צוות החקירה של משטרת מחוז מרכז ושירותי הכבאות עולה כי השריפה נגרמה כתוצאה מכשל חשמלי טכני. ההערכה היא שמדובר במ?טען חשמלי שגרם לדליקה. חקירת האירוע נמצאת אמנם בשלביה הראשונים, אך לדברי מפקד מחוז המרכז, ניצב בנצי סאו, נפסל החשד כי מדובר בהצתה. בחדר השינה בבית המשפחה נמצאו מספר מכשירי חשמל, ולדברי ניצב סאו, "מקור הדליקה הוא ככל הנראה מכשיר חשמלי אשר נמצא על מזרון בחדר השינה". מפקד שירותי הכבאות ברחובות, טפסר שמעון גמליאל, אמר לוואלה! חדשות כי ייתכן שמספר כשלים בטיחותיים בדירה הם שהובילו לשריפה. "מדובר במבנה ישן, בן עשרות שנים, אשר התגוררו בו בצפיפות שבע נפשות", הסביר גמליאל. "לצערנו במקום לא הותקן גלאי עשן, דבר שיכול היה להתריע על השריפה".

אמש, סמוך לשעה 22:00 התקבלה במגן דוד אדום קריאה על שריפה ביחידת דיור, הצמודה לבית פרטי ברחוב ישראל נג'ארה ברחובות. דובר מד"א זכי הלר סיפר: "כשנכנסנו גילינו מחזה מחריד: שישה הרוגים, בהם גבר וחמישה ילדים. לצערנו, לא מצאנו ניצולים. מדובר בטרגדיה נוראית של משפחה אחת. קרובי משפחה רבים אשר קיבלו את הבשורה המרה, הגיעו למקום". לאחר שפרצה הדליקה ונלכד גם הוא בלהבות. אם המשפחה, ששהתה מחוץ לדירה, הייתה זו שהזעיקה את הכבאים ועמדה לצדם מחוץ לבניין.

(עדכון ראשון - 15:44)

הלווית משפחת שאער , מרץ 2012. יותם רונן
קברי בני משפחת שאער/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully