וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנספים בהלם: "למה אלוהים עשה לנו את זה?"

יהושע בריינר

27.3.2012 / 11:20

בבית הוריה של אביבית שאער, אשר בעלה וכל ילדיה נספו בשריפה ברחובות, מתקשים לקבל את רוע הגזירה, ימים אחדים לאחר שמת אחיה ממחלה נדירה. "רק רוצים להתעורר מהסיוט הזה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף ודניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

בבית משפחת אקוע לא יודעים מנוח, אחרי שבתם אביבית איבדה את בעלה גיא שאער וחמשת ילדיה בשריפה שפרצה בביתם ברחובות. בתחילת השבוע קמו בני המשפחה מהשבעה על אחיה של אביבית, אשר מת בגיל 49 ממחלה נדירה, והבוקר (שלישי) כבר נשמעו מהבית זעקת השבר בעקבות הטרגדיה: "למה אלוהים עשה לנו את זה?".

בני המשפחה מתקשים להתמודד עם האובדן הכפול אשר פקד אותם. "אנחנו שואלים את עצמנו למה זה קרה לנו, משוכנעים שמדובר בחלום ורק רוצים להתעורר מהסיוט הזה", אמר בצער קרוב משפחה.

אמיתי שאער, אביתר שאער. ספק 500
הילדים שנספו - אביתר ואמיתי שאער/ספק 500

"המשפחה מתקשה לעכל את גודל האסון", הוסיף משה תם, יו"ר ועדת השכונה ומכר של המשפחה. "הם עוד לא הספיקו לעכל את מות בנם שמת חודש וחצי בלבד לאחר שהתגלתה מחלה נדירה בגופו, וכעת הם נאלצים להתמודד עם אובדן של חמישה נכדים וחתן", תיאר תם את צירוף המקרים הנורא.

"מדובר במשפחה שקטה וצנועה", אמר תם בשיחה עם וואלה! חדשות. "מדי שבוע ילדיה היו עולים לתורה בבוקר יום שבת. אתמול ניגש אלי אחד מהילדים בשאלה, מתי כבר אביא לו שקית עם ממתקים, כפי שאנו נוהגים לחלק בבית הכנסת. הבטחתי לו שאת הממתקים יקבל עם סיום האבל על דודו".

"זה מאוד אופניי לגיא, לרוץ ולהקריב עצמו בניסיון להציל את ילדיו", נזכר תם באופיו של אב המשפחה, אופטיקאי במקצועו אשר סייע רבות והפך ליד ימינו של חמיו, שלמה, הסובל מנכות ונזקק למכשיר הליכה. "טרם עיכלנו שהאדם שהכרנו נכנס לשריפה ונבלע בה", הוסיף.

הבוקר החלו ההכנות בבית הורי האלמנה, שם ככל הנראה יישבו בני המשפחה שבעה. "דווקא האנשים הכי שקטים וצנועים – הם שמצאו את מותם בצורה כה קשה", הוסיף תם את התחושה הקשה.

עוד בנושא
חקירת השריפה הקטלנית ברחובות: נבדק חשד לרשלנות
אב וחמשת ילדיו נספו בשריפה ביחידת דיור ברחובות
שכניהם של הנספים ברחובות בכו: "נהרסה משפחה"

  • עוד באותו נושא:
  • שריפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully