וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגלים ישראלים מחפשים 'אקדח מעשן' באירן"

ה"סאנדיי טיימס" מדווח כי "במשך שנים" מוחדרים כוחות קומנדו במסוקים מצפון עירק ובולשים אחר המתקנים, בין היתר בפרצ'ין ובפורדו, בניסיון למצוא הוכחה לפיתוח נשק גרעיני

בשקט בשקט, פועלים בעורף האויב: ה"סאנדיי טיימס" הבריטי הוסיף הבוקר (ראשון) עוד כתבה לרשימה ההולכת ומתארכת של פרסומים שלו לאורך השנים העוסקים בפעילותו של המודיעין הישראלי - עם דיווח על פעילות עדכנית של מרגלים, לכאורה מטעם המוסד, בניסיון לאסוף מידע על תוכנית הגרעין של אירן.

לפי הדיווח החדש, המבוסס על גורמי מודיעין מערביים, "כוחות קומנדו" מטעם ישראל פועלים בימים אלו בשטח אירן, אליה הם מגיעים מבסיסם הנמצא באזור הכורדי האוטונומי בצפון עירק, בין היתר באמצעות מסוקי "בלק-הוק". הם מתחפשים לחיילים אירניים, ובין היתר, עורכים מדידות של רמות הרדיואקטיביות ומנטרים עוצמה של פיצוצים המתרחשים באזורים בהם הם מבקרים - כשמטרתם היא איתור "האקדח המעשן" המוכיח שהאירנים עוסקים בפיתוח גרעין למטרות צבאיות.

המבצעים הללו, לפי הדיווח, נמשכים כבר "מספר שנים", כשבחודשים האחרונים הם התמקדו במתקן הצבאי בפרצ'ין שליד טהרן, שבאחרונה עלו מספר דיווחים על כך שהאירנים ערכו בו ניסויים ב"קבוצת הנשק" - השלב האחרון בפיתוח נשק גרעיני, שבו מתאימים את היכולת הגרעינית לפצצה או טיל. לדברי המקורות, מוקד נוסף לפעילות הישראלית הוא אזור המתקן הגרעיני התת-קרקעי בפורדו, סמוך לעיר קום, לשם מעבירים האירנים בהדרגה את תשתית העשרת האורניום.

עוד מדיווחי ה"סאנדיי טיימס" על הביון הישראלי:
בחודש שעבר הבטיח העיתון: ישראל תתקוף אחרי הבחירות בארה"ב
איך הפכה אזרבייג'ן לשותפה למלחמה החשאית באירן?
גם את חיסול מורנייה מיהרו ב"טיימס" להדביק למוסד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully