וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מורנייה נהרג מפיצוץ מטען שהטמין המוסד"

17.2.2008 / 7:14

ה”סאנדיי טיימס” מדווח, כי המשענת ברכבו של בכיר חיזבאללה הוחלפה באחרת, ובה מטען נפץ. מורנייה חימש את ארגונו ב-110 טילים אירנים הנושאים ראשי נפץ כימיים ומגיעים עד לת”א

בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה מת מפיצוץ מטען שהוטמן במשענת מושב הרכב שלו על ידי המוסד הישראלי. כך מדווח היום (ראשון) העיתון הבריטי "סאנדיי טיימס". בעיתון דווח כי לדברי גורמי מודיעין ישראלים, משענת הראש של ה"מיצובישי פאג'רו" של מורנייה הוחלפה באחרת. בחיזבאללה מאשימים את ישראל בהתנקשות, אך סבורים שהיא בוצעה באמצעות מטען שהופעל ברכב סמוך באמצעות לווין.

עוד מדווח העיתון, כי לאחר מלחמת לבנון השניה דאג מורנייה לחמש את חיזבאללה ב-110 טילים חדשים, היכולים לשאת ראשי נפץ כימיים ומגיעים עד לתל אביב. בכירים ישראלים מסרו, כי בתקופה שקדמה למותו מורנייה שיתף פעולה עם סוריה לגבי מתקפת טרור על מטרות ישראליות, כנקמה על התקיפה הישראלית בשטח סוריה בשנה שעברה.

חבר קרוב של מורנייה, אניס אל נקש, אמר ל"סאנדיי טיימס" כי הוא בטוח בכך שחיזבאללה ינקום בקרוב בפעולת תגובה שמורנייה תכנן בעצמו. לדברי אל נקש, מורנייה תכנן מבחר מתקפות, שיבוצעו במקרה של התנקשות בחייו של אחד ממנהיגי חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully