וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

הפושע הנאצי ג'ון דמיאניוק מת, הג'יהאד האסלמי מאיים, 27 הרוגים בשתי מכוניות תופת ליד מטות הביטחון בדמשק, ארה"ב ובריטניה פתחו מאגרי נפט לשעת חירום וגזענות נגד אובמה

הפושע הנאצי ג'ון דמיאניוק מת הבוקר בבית אבות בגרמניה בגיל 91. דמיאניוק, הנחשד כ"איוון האיום" מטרבלינקה, נשפט בישראל, נידון למוות וזוכה מחמת הספק. במאי אשתקד נגזרו עליו 5 שנות מאסר בבית משפט בגרמניה על חלקו ברצח יהודים, אך שוחרר לאחר ערעור. בית המשפט קבע כי דמיאניוק היה סוהר במחנה הריכוז סוביבור שבפולין, אך הוא, מצידו, הכחיש זאת בטענה כי הוא עצמו היה אסיר מלחמה.

רגיעה? בכיר בג'יהאד האיסלמי, הארגון המרכזי שביצע את הירי לעבר ישראל בגל ההסלמה האחרון, אמר כי מטרת הירי היא לא להרוג והביע סיפוק מכך ש"מיליון ישראלים היו 'תקועים' במקלטים". עוד הוסיף כי ארגונו מחזיק בטילים ארוכי טווח שיכולים להכות בתל אביב.

ההרג בסוריה נמשך: 27 נהרגו, בהם גם מכוחות הביטחון

ובסוריה, הטבח חסר התקדים "חוגג" שנה: 27 נהרגו ו-97 נפצעו, בהם אזרחים ואנשי כוחות הביטחון, בפיגוע של שתי מכוניות תופת בסמוך למטות הביטחון בדמשק, בירת סוריה. לפי דיווח של כלי התקשורת הסוריים הממלכתיים האחת המכוניות התפוצצה בסמוך לכיכר ג'מארוק בעיר, והשנייה באזור שמחבר בין אזור בגדד לשכונת כסאע.

ובינתיים, מחירי הנפט עולים וארצות הברית ובריטניה החליטו לפתוח בחשאי את מאגרי הנפט לשעת חירום, על מנת למנוע זינוק נוסף במחיר במקרה של הפסקת האספקה מאירן, כך דיווח בשישי אתר "פורסט-קראנץ'", בטור מיוחד המונה חמישה סימנים לפיהם החלה הספירה לאחור לקראת תקיפה צבאית של ישראל באירן, בתמיכת ארצות הברית.

קמפיין גזעני נגד אובמה: "אל תצביעו לכושי בשנית"

מדבקות וחולצות הנמכרות ברשת יוצאות נגד הנשיא האמריקאי לקראת הבחירות שיתקיימו באוקטובר, תוך שהן עושות שימוש בצבע עורו של אובמה. המדבקה המדוברת נושאת את הכיתוב "In 2012 - Don't Re-Nig", ובעברית - "ב-2012 אל תצביעו לכושי בשנית". הכיתוב הגזעני תפס את תשומת ליבה של התקשורת לאחר שהועלתה תמונה לרשת החברתית פייסבוק, בידי גולש שצילם את המדבקה על תא מטען של מכונית. על המדבקה מופיע גם הלוגו של קמפיין הבחירות של אובמה, אותו חוצה קו אדום אלכסוני, וכן אותיות קטנות המבקשות להימנע "מעבירה" חוזרת בקלפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully