וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול המצלמות: שודד הבנק הפיל מחסנית - ונתפס

מצלמות האבטחה בעיר ננטונג שבסין תיעדו מקרה שוד שלומיאלי במיוחד: כשנפלה מחסנית הנשק, הבינו כל הנוכחים שמדובר באקדח צעצוע - ומשלב זה לא היה לאיומיו של השודד ערך רב

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

בתמונות המובאות כאן נראה כנראה אחד השודדים הכי מגושמים בעולם. בצילומי האבטחה מהעיר ננטונג שבמזרח סין נראה שודד חמוש נכנס לסניף בנק, שולף אקדח, ומבקש מהפקידה להעביר לו סכום כסף של מיליון יואן (כ-160 אלף דולרים). אולם בשלב זה הכל משתבש: האיש ניסה להחליף מחסנית באקדח, ולרוע מזלו פשוט הפיל אותה על הרצפה. מהרעש הבינו הלקוחות שמדובר באקדח צעצוע - ופשוט החלו להימלט בריצה אל מחוץ לבנק.

השודד עוד המשיך להסתובב בסניף ולנופף באקדחו, אך הפקידה הספיקה ללחוץ על כפתור המצוקה, ולבסוף ברח השודד אף הוא. "הוא היה מפוחד מאוד", סיפרה לאחר מכן, "ופשוט נמלט דרך הדלת".

הדרמה, אגב, לא הסתיימה כאן: אחד מאנשי הבנק הצליח לרשום את מספר הרכב שעמו נמלט השודד, והמשטרה פתחה במרדף אחריו. 12 דקות בלבד אחר כך, איתר אחד השוטרים את המכונית השחורה, ועצר את השודד השלומיאל. "כשהוא פתח את הדלת, מצאתי אקדח במושב הקדמי", סיפר השוטר, הואנג הונגבינג.

ברכבו של השודד בן ה-48 נתפס אקדח הצעצוע - ולצידו גם סכין אמיתית לגמרי. העבריין המגושם צפוי כעת לעונש מאסר ממושך. שם, מאחורי סורג ובריח, יוכל אולי לתכנן טוב יותר את השוד הבא.

מתעניינים בשוד בנקים?
שודד נאמן: שדד את אותו הסניף בפעם השלישית
מאבטח שדד ביריות את סניף הבנק בו הוא עובד בת"א
השודד הגרוע בעולם: פרץ לבנק שנסגר בשנת 1994

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully