וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השודד הגרוע בעולם: פרץ לבנק שנסגר בשנת 1994

בית המשפט בסקסוניה תחתית גזר מאסר ממושך על אדם שרצה לשדוד בנק, ולמעשה צעד הישר לתוך מכון פסיכותרפי. כשבידו אקדח, השודד המרושל חטף "כספרית", והותיר טביעות אצבע בכל מקום

לא נעים לראות בנק סגור, בייחוד כשאתה השודד שהתכוון לפרוץ לתוכו: בית המשפט בגרמניה גזר שבע שנות מאסר על אדם, שזוהה רק כזיגפריד ק', ושבחודש מאי, הגיע לסניף הבנק באוסנבריק שבסקסוניה התחתית, וניסה לשדוד את המקום. רק מה שמר ק', בן 57, לא ידע, היה שהסניף סגור זה 17 שנים.

ה"בילד" הגרמני הגדיר את מר ק', ואולי בצדק, כ"שודד הבנק הטיפש והגרוע ביותר" שאי פעם הורשע בבית משפט במדינה.

ק', חמוש באקדח צעצוע, נכנס לבניין, שכיום מאוכלס ברובו במטפלים פסיכותרפיים - ולא בפקידים או בכספות מלאות מזומנים. הוא חטף אישה שנתקל בה, ומ"עובדי הבנק" דרש עבורה כופר - לא פחות מעשרת אלפים אירו.

אחרי שהבין כי נכנס למקום הלא נכון, החליט לשנות גישה, ודרש מבת הערובה שלו למשוך עבורו כסף מהבנקט בכניסה לבניין. היא מסרה לו 400 אירו, ולאחר מכן, השודד המבולבל נמלט במכונית שגנב קודם לכן.

מאוחר יותר, נטש ק' את המכונית, אך שלא במפתיע, שכח בה את אקדח הצעצוע שבעזרתו ביצע את השוד המאולתר. האקדח הוא שהוביל את החוקרים ישירות אליו, משום שהיה מכוסה כולו בטביעות האצבעות שלו.

בבית המשפט, הודה הנאשם באשמה, ובשל 22 הרשעות קודמות שהיו לו, הוא נשלח למאסר, בתקווה שיגיע דווקא למקום שמשמש בית כלא אמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully