וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח שדד ביריות את סניף הבנק בו הוא עובד בת"א

המאבטח, שעובד בסניף בנק ירושלים ברחוב אחד העם בתל אביב, ירה לעבר זכוכית האשנב המפרידה בין הכספרית לקהל הלקוחות ונמלט עם 300 אלף שקלים. הכספרית נפצעה קל. המשטרה פתחה בסריקות

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ)

שוד מסוג מעט פחות שכיח: מאבטח סניף של בנק ירושלים ברחוב אחד העם בתל אביב שדד הבוקר (רביעי) את סניף הבנק בו הוא מועסק. מחקירה ראשונית עולה, כי המאבטח ירה ככל הנראה לעבר זכוכית האשנב המפרידה בין הכספרית לבין קהל הלקוחות ונמלט מהמקום עם סכום של לא פחות מ-300 אלף שקלים. הכספרית נפצעה באורח קל מהירי. המשטרה פתחה במצוד אחר המאבטח, שפרטיו ידועים.

עובדים בבנק סיפרו לוואלה! חדשות כי המאבטח, בן 49, עבד חצי שנה במקום ואמרו כי הם "הופתעו מאוד" כאשר הוא שדד את הבנק ונמלט.

בשבוע שעבר: שוד בבאר יעקב

בשבוע שעבר נורה למוות מאבטח של סניף בנק הפועלים ברחוב האיילה בבאר יעקב, במהלך שוד מזויין. מחקירה ראשונית עלה, כי השודד ירה במאבטח, יניב אנגלר תושב ראשון לציון בן 31, בפלג גופו העליון כשניסה לסכל את השוד. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו.

עדי ראייה סיפרו לוואלה! חדשות, כי שתי דקות לפני השעה שש בערב, הגיע החשוד בירי לסניף בנק הפועלים, החנה את האופנוע שלו וניגש לכניסה לבנק, כשעל ידיו כפפות והקסדה עדיין על ראשו. אנגלר ביקש מהחשוד להוריד את הקסדה, מאחר שהכניסה לבנק בפנים מכוסות אסורה. בשלב זה דחף החשוד את אנגלר. המאבטח, שככל הנראה הבין שמדובר בשודד, הצליח לרתק אותו אל הקיר, אך השודד הצליח להשתחרר מאחיזתו, וירה לעברו ירייה, ומיד לאחר מכן שתי יריות נוספות, שהביאו למותו של אנגלר.

מקרי שוד נוספים שאירעו בעת האחרונה:
בעל חנות תכשיטים בהוד השרון נרצח במהלך שוד
רצח בבאר יעקב: מאבטח נורה למוות במהלך שוד בנק
שוד הבנק: המאבטח אמר לשודד להוריד קסדה - ונורה

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully