וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בבאר יעקב: מאבטח נורה למוות במהלך שוד בנק

השודד ירה לעבר המאבטח במהלך מנוסתו ונמלט מהמקום רכוב על אופנוע, כשבידיו סכום כסף לא ידוע. המשטרה מחפשת אחריו באמצעות מסוק והקימה מחסומים באזור. חובש: "היתה בהלה גדולה"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק)

המאבטח יניב אנגלר, תושב ראשון לציון בן 31, נורה הערב (שני) למוות במהלך שוד מזויין בסניף בנק הפועלים ברחוב האיילה שביישוב באר יעקב. מחקירה ראשונית עולה כי השודד ירה במאבטח בפלג גופו העליון כשניסה לסכל את השוד. צוותי מד"א במקום ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו. הודעה נמסרה למשפחתו.

בואו לדבר על זה בפייסבוק

מאבטח נורה למוות במהלך שוד בנק מזויין בבאר יעקב, אוגוסט 2011. דרור עינב
המשטרה מחפשת אחר החשוד באמצעות מסוק. זירת הרצח, הערב/דרור עינב

כוחות גדולים של משטרה ממרחב שפלה הגיעו למקום. המשטרה הציבה מחסומים והיא נעזרת במסוק בניסיון לאתר את השודד שנמלט מהסניף רכוב על אופנוע. השודד הצליח להימלט עם סכום כסף לא ידוע, אך על פי ההערכות מדובר במאות אלפי שקלים. המשטרה גבתה מעדי ראייה בבנק תיאור של השודד.

מפקד משטרת רמלה, סנ"צ שלומי שגיא, סיפר כי "במהלך המאבק בשודד המאבטח נורה, ולמעשה שילם בחייו על עבודתו הנאמנה. אנחנו עדיין עוסקים בסריקות וחיפושים אחר השודד. במהלך האירוע היו בסניף אזרחים רבים ועובדים וכולם עדיין מתוחקרים".

שלומי, חובש מאיחוד הצלה, סיפר לוואלה! חדשות על שראה כאשר הגיע לזירה: "המאבטח היה שרוע בכניסה כשהוא לא נושם. בוצעו בו פעולות החייאה ממושכות והבנתי מהפקידות בבנק שהוא ניסה למנוע מאדם עם קסדה לשדוד את המקום. הייתה שם בהלה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully