וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שודד נאמן: שדד את אותו הסניף בפעם השלישית

לפני מספר שנים שוחרר קית' ב. קוגינס מהכלא, לאחר שנאסר בגין שני מעשי שוד של אותו סניף הבנק באריזונה. בשבוע שעבר הוא הורשע בפעם השלישית במעשה שוד - של אותו הסניף

פעם שלישית גלידה? קית' ב. קוגינס, תושב אירונזה שבארצות הברית, ישב בכלא על שני מעשי שוד שביצע בסניף בנק באריזונה - אותו הסניף בדיוק. לפני מספר שנים השתחרר קוגינס מהכלא, ובינואר האחרון הוא לא עמד בפיתוי, ושדד שוב את אותו הסניף. מיותר לציין שהוא נתפס, הורשע – ויישלח לכלא על ביצוע אותה העבירה, באותו המקום – בפעם השלישית.

קוגינס היה בן 19 כששדד לראשונה את סניף בנק סטוקמן בגולדן ואלי, אריזונה, ב-2001. בתוך שלושה שבועות הוא חזר לאותו הסניף, ושדד אותו שוב. הפעם הצליחו השוטרים המקומיים ללכוד אותו, כשזיהו את רכבו בעיר קינגמן הסמוכה, 15 דקות לאחר ביצוע המעשה. כשאיתרו את מכוניתו, מצאו בה 25,000 דולרים במזומן. קוגינס הודה באשמה בשני המקרים, ונשלח לחמש שנים בכלא, אותן סיים לרצות ב-2005.

לפני כחודשיים נשבר קוגינס, והחליט לחזור לזירת הפשע האהובה עליו – ולשדוד אותה שוב. בסניף המוכר לו ממוקם כעת בנק אחר (הבנק הלאומי של אריזונה), אבל זה לא הפריע לו, והוא שדד את הסניף, בפעם השלישית. קוגינס נכנס לסניף כשהוא לובש בגדים שחורים ומסכת סקי, והורה על שני פקידים במקום להוציא מהכספת 46,000 דולרים במזומן, אותם לקח עמו.

קוגינס המשיך במעלליו, וברח במכוניתו במהירות. שוטרים שהבחינו במכוניתו הנוסעת במהירות של 160 קמ"ש פתחו במרדף אחריו, שהסתיים בתאונה – קוגינס התנגש ברכבו בסלע, והמשיך במנוסה רגלית. השוטרים שהגיעו לרכב מצאו את המטען רב הערך, ובהמשך גם את השודד במחבואו. הם עצרו אותו, ובשבוע שעבר, הוא הודה בעבירות המיוחסות לו במסגרת עסקת טיעון. הפעם יישלח לקוגינס לעשר שנות מאסר, ובבנק באריזונה ודאי סימנו את המועד בלו"ז: "2021 – קוגינס קופץ לביקור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully