וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולין: ילדה בבריאות 2 תינוקות אחרי 75 יום של צירים

לג'ואנה קרייזיסטונק היו 3 עוברים בבטן. כשהראשון נולד כפג ללא רוח חיים, החליטה האם, בעצת רופאה, למשוך את תהליך הלידה ו-2 הנוספים נולדו בריאים לאחר חודשיים וחצי

בצער תלדי: אישה הרה מפולין חוותה צירי לידה במשך 75 ימים כדי לא ללדת את ילדיה לפני הזמן. ג'ואנה קרייזיסטונק, אשר ברחמה הייתה שלישייה, ילדה את הילד הראשון, שנולד ללא רוח חיים, והחליטה כי תשמור את השניים הנוספים בבטנה ולא תלד אותם, על אף שהלידה, כביכול, החלה כבר עם צאתו של התינוק הראשון.

"לתהליך הלידה יש התחלה ויש סוף", אמר ד"ר זימר שטיפל בג'ואנה. "לאחר שהתינוק הראשון נולד – זה אומר שהלידה החלה". תהליך הלידה נמשך, בדרך כלל, עד לשמונה שעות ולעתים אף עד 12, והריון תקין נמשך בדרך כלל 40 שבועות. ד"ר זימר דאג שלג'ואנה תהיה סביבה נוחה ואכן היא ילדה את שני ילדיה, חיים ובריאים, בשבוע ה-32 להריונה.

"הרגשתי הקלה כשאמרו לי שאוכל להמשיך את ההריון וללדת בהצלחה את התינוקות שלי", אמרה ג'ואנה. ד"ר זימר מצדו הנחה את צוותו לעשות הכל כדי להפחית את הכאבים לג'ואנה.

מכיוון שלמרות ה"הארכה", גם הרכים הללו נולדו לפני הזמן, הוכנסו התינוקות, איגה ואיגנסי, לאינקובטורים מיוחדים, אך הם צפויים להשתחרר מבית החולים בקרוב. לאחר תהליך הלידה המורכב והנדיר, היו לג'ואנה בעיות עם שיווי המשקל שלה, אך כעת היא שוחררה מבית החולים ומגיעה לבקר את התינוקות שלה מדי יום.

לקריאה נוספת:
לידה על גלגלים: צילם את לידת בתו תוך כדי נהיגה
דרמה בביה"ח: עובדות טקסטיל יילדו אישה בקפיטרייה
שוטרים סייעו לאשת עבריין לשעבר שכרעה ללדת ברכב

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully