וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "תקיפה צבאית באירן - לא עניין של שנים"

בריאיון מיוחד בטלוויזיה, דחה נתניהו ביקורת על הסכנה שבתקיפה אפשרית, ואמר: "זו סכנה קיומית, אם אני לא אקבל את ההחלטה, לא יהיה למי להסביר". על נתן אשל: "חבל עליו"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אומר כי ישראל טרם קיבלה החלטה אם לתקוף את מתקני הגרעין של אירן, אך מציב לראשונה לוחות זמנים אפשריים למועד התקיפה. נתניהו, שחזר לארץ מביקור בן חמישה ימים בארצות הברית ובקנדה, במהלכו נפגש עם הנשיא ברק אובמה ודן עמו בנושא האיום האירני, התראיין הערב (חמישי) לערוצי הטלוויזיה 2 ו-10, והתייחס לתכני הפגישות שקיים.

נשיא ארצות הברית ברק אובמה עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בפגישה בבית הלבן, פברואר 2012. לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו בפגישתו עם ברק אובמה בסוף השבוע. אירן עמדה במוקד הפגישה/לשכת העיתונות הממשלתית

"אני לא ניצב עם שעון עצר על היד", אמר נתניהו בהתייחס למועד התקיפה, שלפי דיווחים רבים, מתוכננת כבר לחודשי האביב. נתניהו הבהיר כי מועד התקיפה "אינו עניין של ימים או שבועות", אך מנגד, הדגיש כי גם "אין זה עניין של שנים".

"אשמח אם אירן תפסיק את תכנית הגרעין שלה"

לדברי ראש הממשלה, ישראל "תשמח" אם אירן תפסיק את תכנית הגרעין שלה לבדה. "גם אני אשמח", אמר, "אשמח אם הסנקציות יעבדו - מה טוב. אבל אנחנו לא יכולים לדעת, ולא נקבל מצב שלאירן יש נשק גרעיני". הוא הזהיר כי ישראל ניצבת מול "סכנה קיומית".

כמו כן, ראש הממשלה השיב למבקריו, שהתריעו כי ההחלטה לתקוף באירן היא החלטה מסוכנת, שעלולה לשאת השלכות חמורות, והתריעו כי ישראל אינה מסוגלת לבצע אותה בעצמה. לדברי נתניהו, "אם לא אקבל את ההחלטה הנכונה, אולי לא יהיה למי להסביר (מדוע לא קיבלתי את ההחלטה הזו)".

בסיום הריאיון, התייחס נתניהו, לראשונה, להדחתו של נתן אשל, ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, שאולץ להתפטר אחרי שהואשם בהטרדת עובדת בלשכה. "מעשיו של נתן ראויים לגינוי", אמר נתניהו, "אבל כואב לי מאוד עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully