וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: גופת העיתונאית מארי קולווין נטמנת בחומס

הצלם הצרפתי רמי אושליק וכתבת "סאנדיי טיימס" נהרגו בשבוע שעבר בסוריה. סרטון ברשת מתעד פעילי אופוזיציה מביאים אותה לקבורה, אחרי שכשלו המאמצים לחלץ את הגופה מסוריה

סרטון שהועלה לאינטרנט מתעד את קבורתה בחומס של העיתונאית האמריקנית מארי קולווין, שנהרגה בשבוע שעבר בסוריה. את הסרטון העלו פעילי אופוזיציה בחומס, וגופתה של קולווין, כתבת "סאנדיי טיימס", שנראה כי אוחסנה בתנאים ירודים, מובלת בשק ונקברת בשכונת באבא עמרו. טרם התקבל אישור אחר כי אכן מדובר בגופתה של קולווין. ככל הנראה, הגופה, העטופה בתכריכים, נקברה כבר בתחילת השבוע.

תיעוד קבורתה של קולווין (התמונות קשות לצפייה)

פעיל אופוזיציה, שכבר הופיע בכמה סרטונים שמקורם בחומס, מדבר בסרטון ואומר בו כי אנשי האופוזיציה בשכונה החליטו לקבור בה את קולווין ולא להמתין להזדמנות להשיב את גופתה לארצה.

לא ידוע מה עלה בגורל גופתו של הצלם רמי אושליק

לדברי הפעיל המופיע בסרטון, לתושבי השכונה לא הייתה אפשרות לשמור את הגופה בקירור, משום שלא היה להם די חשמל. השכונה נמצאת במצור זה ארבעה שבועות, ומרבית קווי התקשורת אליה נותקו. הבוקר דווח מפי מקור ביטחוני בדמשק כי הצבא הסורי הצליח לכבוש סופית את השכונה, ולמוטט את כיסי ההתנגדות האחרונים שנותרו בה.

קולווין, בת 56, והצלם הצרפתי רמי אושליק נהרגו ב-22 בפברואר מפגיעת פצצת מרגמה או רקטה במחסה עיתונאים שהוקם בחומס. הצלב האדום עשה מאמצים רבים להגיע לשכונה ולחלץ את גופותיהם אך עד הבוקר, טרם הותר לאנשיו להיכנס לשכונה. ממשלת סוריה כבר הודיעה כי גופתה של קולווין תיקבר בשטח המדינה ולא תוחזר לארצות הברית.

בתחילת השבוע, רוזאן קולווין, אמה של הכתבת, אמרה ל-CNN כי יש לעשות כל שניתן כדי להביא את בתה לקבורה בארצות הברית. עד כה, טרם נודע מה יעלה בגורל גופתו של אושליק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully