וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסדר משוחררים: גם שלום דומרני מחוץ לכלא

גלעד גרוסמן

1.3.2012 / 21:20

אל מאות המשוחררים שזכו לצאת מבית הכלא בשל "עומס בתאים" הצטרף היום העבריין שהטיל אימה על בעלי עסקים בשדרות. שמו של דומרני נקשר גם בפרשת הסחיטה של מרגלית צנעני

בין 620 האסירים שזכו להשתחרר היום (חמישי) מבית הכלא בשל עומס בתאי נמצא גם העבריין שלום דומרני, שהטיל אימה על ספקי גז בדרום הארץ וסחט אותם באיומים כדי להשתלט על עסקיהם. מאסרו, בן שבעה חודשים, קוצר בעשרים ימים.

בחודש נובמבר, נחתם מול דומרני הסדר טיעון, והוא נידון לשבעה חודשי מאסר בפועל. השופט יעקב שפסר מבית המשפט המחוזי בבאר שבע אמר אז כי דומרני איים על קבוצת יזמים, שביקשו להקים חברת גז בשדרות כדי לאפשר למקורביו להמשיך לשלוט באופן בלעדי על חלוקת הגז בעיר.

משירות בתי הסוהר נמסר כי הליך השחרור המנהלי ימשך "כל עוד מספר הכלואים יעלה על התקן".

שלום דומרני מובא להארכת מעצר, פברואר 2011. נמרוד סונדרס
דומרני בהארכת מעצרו בקיץ/נמרוד סונדרס

השב"ס החליט לשחרר מאות אסירים בשחרור מנהלי בשל עומס במתקני הכליאה. בין היתר, שוחררו 70 אסירים ביטחוניים, והיום יצאו לחופשי גם השר לשעבר שלמה בניזרי, מנכ"ל חפציבה לשעבר בועז יונה, והשוטר שחר מזרחי, שירה למוות בפורץ מחמוד גנאיים.

"חייליו" של דומרני הזכירו מעשי רצח שנקשרו בשמו

לפי פסק הדין שלפיו הורשע דומרני, הוא ושותפיו, שכונו "חיילים", התנגדו להקמת חברת גז בשדרות, וניסו להניא את בעליה מלהקים אותה באיומים. הם ציינו כי לדומרני "יש מוניטין", והזכירו בפניהם מקרה רצח שנקשר לניסיון דומה להקים חברה מתחרה. חמישה משותפיו של דומרני הורשעו בפרשה בגין קשירת קשר לביצוע פשע ובסחיטה באיומים. בית המשפט גזר עליהם, ועל דומרני, קנס כספי.

שמו של דומרני נקשר גם בפרשת שבה הורשעה בסחיטה באיומים הזמרת מרגלית צנעני. פרקליטו של דומרני אמר כי המשטרה חשפה את החשדות נגד צנעני במסגרת האזנות שביצעה כדי לאסוף ראיות נגדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully