וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט קבע: שבעה חודשי מאסר לשלום דומרני

רמי שני

24.11.2011 / 22:14

לאחר שהורשע בקשירת קשר לביצוע פשע במסגרת עסקת טיעון, צפוי העבריין הבכיר דומרני לשלם קנס של 15 אלף שקלים ולרצות 7 חודשי מאסר. חמישה משותפיו של דומרני הורשעו גם הם

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (חמישי) שבעה חודשי מאסר בפועל וקנס של 15 אלף שקלים על העבריין הבכיר שלום דומרני בעסקת טיעון במסגרתה הורשע בקשירת קשר לביצוע פשע. השופט יעקב שפסר קבע כי דומרני ניסה לאיים על קבוצת יזמים שביקשו להקים חברת גז בעיר שדרות ובראשה מנשה מטטוב, על מנת לאפשר למקורבו, ספק גז, להמשיך ולשלוט באופן בלעדי על חלוקת הגז בעיר.

לפי פסק הדין, התנגדו דומרני ושותפיו להקמת חברת גז נוספת בשדרות, וניסו להניא את בעליה מלהקים אחת כזו במספר דרכים, כולל איומים – ובהם אזכור שמו של דומרני כבעל עניין בסוגיה, "בשל המוניטין שלו", ואזכור אירוע רצח קודם שנקשר לניסיון דומה להקים חברה מתחרה לדומרני.

חמישה משותפיו של דומרני הורשעו גם הם – אבי בטיטו, מרדכי קצנטיני ושמעון עמר הורשעו בקשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים. בנוסף, עמר הורשע גם בקשירת קשר לביצוע פשע ולסחיטה באיומים. כמו כן, הורשע שי בן-חמו בניסיון לתחבולה, ואסף יריב הורשע בקשירת קשר לביצוע פשע ובניסיון לתקיפת שוטר.

במהלך המשפט לא הציגו החוקרים ראיות מספקות להרשעה בסעיפים חמורים יותר, ועל כן הושג הסדר הטיעון, במסגרתו הודו הנאשמים בפשעים המיוחסים להם ואף הביעו חרטה. כולם נקנסו ב-15 אלף שקלים ובעונשי מאסר של עד שנה וחצי, כאשר הארוך ביותר נגזר על העבריין מרדכי קצנטיני. המתלונן מטטוב הביע את התנגדותו להחלטת הדין, ואף ביקש מבית המשפט כי סכום הכסף שנגזר על העבריינים לשלם, המסתכם ב-90 אלף שקלים בסך הכל, יועבר לידיו - בקשה לה סירב בית המשפט.

עוד באותו נושא
ההסכם, הבוררות והסחיטה - כך הסתבכה מרגלית צנעני
"שירזי ללווה: אם לא תחזיר כסף אעיף לך את הראש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully