וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה בירושלים: אישה נפצעה קשה משאיפת עשן

ארבעה בני אדם נפגעו משאיפת עשן בדליקה שפרצה בדירה ברחוב עמרם הגאון בעיר. כוחות כיבוי האש חילצו אנשים שנלכדו בקומות העליונות. הגורם לשריפה: קצר חשמלי

אישה נפגעה קשה, ושלושה בני אדם נוספים נפגעו באורח קל, כתוצאה משאיפת עשן בדליקה שפרצה בשעות הבוקר המוקדמות (שלישי) בדירה ברחוב עמרם הגאון בירושלים. בפצועה, בת 63, בוצעו פעולות החייאה במקום והיא פונתה לבית החולים שערי צדק בעיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חדר המדרגות התמלא עשן ולכד את הדיירים בקומות הגבוהות", השריפה בשכונת גבעת שאול בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

השריפה פרצה בבניין דירות ברחוב עמרם גאון 24 בשכונת גבעת שאול בירושלים. שלושה צוותים של כוחות כיבוי והצלה, בנוסף לגורמי בטחון ורווחה של עיריית ירושלים, הגיעו למקום ובעזרת מנוף החלו לחלץ את הנפגעים כאשר שבעה מהם נלכדו במרפסות של הקומות העליונות כשהם נמלטים מהעשן. "כל חדר המדרגות היה חסום בעשן ולכד את האנשים בקומות העליונות", אמר לוואלה! חדשות דובר שירות הכבאות של ירושלים, אסף אברס.

הפצועה קשה ובעלה, שנפגע גם הוא משאיפת עשן, שהו בדירתם בקומה העליונה בעת שפרצה הדליקה וחולצו על ידי כוחות הכיבוי. לאחר כחצי שעה השתלטו כוחות הכיבוי על האש, אך לדירה של הזוג, שככל הנראה היתה מוקד השריפה, נגרם נזק כבד והיא כרגע לא ראויה למגורים. הגורם לדליקה עדיין לא ברור אולם מחשד ראשוני של שירות הכבאות עולה כי ייתכן והיה קצר חשמלי בדירתו של הזוג.

עוד בושא:
צעירה בת 20 נהרגה בשריפה בדירת מגורים ברמת גן
כ-40 פצועים בדליקה בבאר יעקב; דיירים קפצו מהחלון
תינוקת בת שנתיים נספתה בשריפה בדירה בראש העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully