וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-40 פצועים בדליקה בבאר יעקב; דיירים קפצו מהחלון

בן 20 נפגע קשה משאיפת עשן ו-6 נפגעו באורח בינוני, בשריפה שפרצה בבניין מגורים. חלק מהדיירים נחבלו כשנאלצו לזנק מהדירות הבוערות. כוחות גדולים של מד"א הוזעקו למקום

כ-40 בני אדם נפגעו בשריפה שפרצה לפנות בוקר (שלישי) בבניין מגורים בן ארבע קומות בבאר יעקב. צעיר בן 20 נפגע באורח קשה משאיפת עשן ופונה לבית החולים כשהוא מונשם. שישה בני אדם נפגעו באורח בינוני והיתר נפגעו באורח קל, רובם משאיפת עשן וחלקם מכוויות קלות. כוחות גדולים של מד"א, בהם 16 אמבולנסים וארבע ניידות טיפול נמרץ הוזעקו למקום, והעניקו טיפול רפואי לפצועים, בהם כ-14 תינוקות וילדים. הדיירים פונו לבתי החולים אסף הרופא בצריפין, קפלן ברחובות ושיבא בתל השומר.

השריפה פרצה בסביבות השעה 02:00 בחדר המדרגות של הבניין, ברחוב מאיר בעל הנס ביישוב. כמה מדיירי הבניין ניסו להימלט מהאש וקפצו מחלונות הבניין אל תוך פיר המדרגות, חלקם השליכו מזרון מחלון הקומה השנייה בבניין והחלו לקפוץ מן הבניין, ואילו מספר דיירים שהתגוררו בקומות העליונות בבניין עלו אל גג הבניין והמתינו לחילוץ על ידי כוחות הכיבוי. הם נחבלו בגפיהם ונפצעו מזגוגיות שבורות.

מבדיקה ראשונית עולה כי השריפה, שבערה בחדר המדרגות של הבניין, פרצה כפי הנראה כתוצאה מקצר חשמלי במקום או מהצתת חפץ כלשהו בתחתית הבניין.

"חזרתי מהעבודה והרגשתי עשן בבית", סיפר אחד מדיירי הבניין הבוער ליומן הבוקר של גלי צה"ל. "קפצתי מהחלון, ואמרתי לאשתי שתמסור לי את הילדים - ושתפרוש שמיכה". דייר אחר סיפר: "רצינו לצאת החוצה ולפתוח את הדלת לכניסה - ויצא משם עשן. לקחתי מגבת עם מים, ופיניתי את המשפחה לחדר השינה. שברתי את החלון וחיכינו לכבאים שיחלצו אותנו. לא הבנתי מה קורה".

מנכ"ל מד"א, אלי בין, אמר הבוקר כי "אין ספק ששיתוף הפעולה, היעילות והמהירות שבה הגיעו כוחות מד"א לזירה, איפשרו טיפול מהיר ומציל חיים בכלל נפגעי השריפה. כלל הנפגעים טופלו בשטח ופונו תוך זמן קצר מהזירה, להמשך טיפול רפואי בבתי החולים. אני מברך את כלל כוחות ההצלה בשטח על שיתוף הפעולה המבורך ומאחל החלמה מהירה לנפגעים".

עוד בנושא:
בשבוע שעבר: מזרן הוצת בכלא מעשיהו, 12 נפגעו
לפני שבועיים: צעירה נהרגה בשריפה בדירה רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully