וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השריפה בראש העין נגרמה ככל הנראה מקצר חשמלי"

15.2.2012 / 10:05

הכבאים ממשיכים לחקור את נסיבות השריפה שגרמה למותה של תינוקת בת שנתיים בדירה בראש העין. מחקירה ראשונית עולה כי הקצר החשמלי אירע במטבח. האב עדיין מאושפז במצב קשה

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק)

נמשכת חקירת השריפה שאירעה אמש בדירה בראש העין במהלכה נספתה תינוקת כבת שנתיים ואביה נפצע באורח קשה: משירותי הכבאות נמסר הבוקר (רביעי) כי על פי הערכות ראשוניות, הסיבה לשריפה היא קצר חשמלי שאירע באזור המטבח, כנראה במקרר. בשירותי הכבאות אישרו כי נמצאו נרות על שולחן סלון המשפחה, אולם טענו כי הם לא היו הגורם לשריפה.

הדיווח הראשוני על השריפה

שריפה בבניין בן 4 קומות בראש העין, שם נהרגה תינוקת בת שנתיים, פברואר 2012. דרור עינב
הבניין בו פרצה השריפה, הבוקר/דרור עינב

עוד נמסר, כי מדובר בחקירה מורכבת במיוחד, כיוון שלא ניתן כעת לגבות עדות מהאב שעדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים בילינסון בפתח תקוה כשהוא סובל מכוויות ב-50% מחלקי גופו, מורדם ומונשם. "עד שלא נסיים את הבדיקה לא נוכל לקבוע באופן סופי במה מדובר", נמסר משירותי הכיבוי. תוצאות החקירה הסופיות יתקבלו ככל הנראה בשעות הצהריים.

ליאור גרמה, שכן של בני המשפחה, סיפר לוואלה! חדשות על שראה אמש. גרמה אמר כי שמע את שכנתו "צועקת צעקות 'שריפה, שריפה'. לא הבנו מה היה בדיוק, רצנו לכיוון החלון, ראינו אותו כאילו שרוף. אנשים פה רצו הביאו את הדיסק את הכל, התחלנו לעזור להוציא, הוצאנו אותו (אב המשפחה - מ.ש) ואת השני ילדים, זרקתי עליו את החולצה והמשכנו לשפוך עליהם מים. נכנסתי פנימה, עליתי לקומה ראשונה, הוא אמר לי הילדה שלו שרופה או משהו. עליתי, נחנקתי לא יכולתי לנשום, נפלתי במדרגות והמשכתי לעזור".

שריפה בבניין בן 4 קומות בראש העין, שם נהרגה תינוקת בת שנתיים, פברואר 2012. דרור עינב
עצב כבד ליד הדירה שבה פרצה השריפה, הבוקר/דרור עינב

במהלך הלילה שוחררו מבית חולים השרון שלושה מבין הנפגעים בשריפה. שני ילדים בני שנה ושלוש שנפגעו באורח קל משאיפת עשן נותרו מאושפזים בבית החולים שניידר לילדים.

השריפה פרצה בשעות הערב המאוחרות בדירה ברחוב דוד המלך בעיר. בנוסף לתינוקת שנספתה, נפגעו 23 מדיירי הבניין בן הארבעה קומות, בהם אמה של התינוקת בת 23, ושני תינוקות נוספים שנפצעו באורח קל. שאר הנפגעים נפגעו באורח קל גם כן, ביניהם 7 ילדים. כוחות מגן דוד אדום שהגיעו למקום העניקו טיפול לפצועים ופינו אותם למרכז הרפואי שיבא בתל השומר, בית החולים מאיר בכפר סבא ובתי החולים בילינסון והשרון בפתח תקוה.

עוד באותו נושא:
בתחילת החודש: אם ושתי בנותיה הקטנות נפצעו קשה בשריפה ברמלה
בינואר: כ-40 פצועים בדליקה בבאר יעקב; דיירים קפצו מהחלון
צעירה בת 20 נהרגה בשריפה בדירת מגורים ברמת גן

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully