וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ושתי בנותיה הקטנות נפצעו קשה בשריפה ברמלה

5.2.2012 / 12:13

צוותי כיבוי שהגיעו לדירה בשכונת ג'ואריש בעיר חילצו מהקומה השנייה את האישה, כבת 30, כשהיא סובלת מכוויות בפלג גופה העליון. תושבים בסביבה חילצו קודם לכן את הילדות

בשריפה שאירעה הבוקר (ראשון) בבית פרטי בשכונת ג'ואריש ברמלה נפגעו באורח קשה אם ושתי ילדותיה הקטנות. השריפה פרצה בקומה השנייה של המבנה ושלושה צוותים של כיבוי אש פרצו לדירה, חילצו את האם, אישה כבת 30 והשתלטו על האש. היא פונתה לבית החולים תל השומר במצב קשה כשהיא סובלת מכוויות ומשאיפת עשן.

שתי בנותיה של האם, בגילאי 3 ו-4 נפגעו אף הן משאיפת עשן וכן מכוויות בפנים. הן חולצו על ידי תושבי המקום ופונו על ידי כוח מד"א לבית החולים קפלן ברחובות. מכבי האש פתחו בחקירת נסיבות התלקחות האש בדירה.

ביום רביעי שעבר נפגעו כ-40 בני אדם בשריפה שפרצה בבית דירות בבאר יעקב. מבדיקה ראשונית עולה כי השריפה, שפרצה בסביבות השעה 2:00 בחדר המדרגות של הבניין, פרצה כפי הנראה כתוצאה מקצר חשמלי במקום או מהצתת חפץ כלשהו בתחתית הבניין. בין הנפגעים היה גם צעיר בן 20 נפגע באורח קשה משאיפת עשן. שישה בני אדם נפגעו באורח בינוני והיתר נפגעו באורח קל, רובם משאיפת עשן וחלקם מכוויות קלות.

אירועים דומים מהעת האחרונה

כ-40 פצועים בדליקה בבאר יעקב; דיירים קפצו מהחלון
צעירה בת 20 נהרגה בשריפה בדירת מגורים ברמת גן
נכה בן 60 נפצע באורח קשה בשריפה שפרצה בדירתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully