וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכה בן 60 נפצע באורח קשה בשריפה שפרצה בדירתו

קובי מנדל

26.12.2011 / 16:59

הגבר חולץ על ידי צוותי כיבוי שהוזעקו לדירתו הבוערת ברחוב הקוממיות בקריית ים. הצוותים השתלטו על האש והפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי כשהוא מונשם וקיים חשש לכוויות בדרכי הנשימה

שריפה פרצה היום (שני) בשעות הצהריים בדירה בקומה השלישית ברחוב הקוממיות בקריית ים. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום חילצו מהדירה הבוערת גבר נכה כבן 60 במצב קשה והשתלטו על הלהבות. צוות של מגן דוד אדום פינה את הפצוע לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא מונשם בניידת טיפול נמרץ ועם חשש לכוויות בדרכי הנשימה. נסיבות הדליקה נחקרות.

"כשהגענו למקום, הדירה הייתה נעולה בדלת בריח ולפניה דלת סורג, נעולה גם היא", סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות הרצל אהרון, מפקד תחנת הכיבוי בקריית ביאליק, "צוות אחד עסק בהתזת מים מבחוץ כי היו בדירה להבות וצוות אחר עסק בפריצת הדלת. כשפרצנו את הדלת מצאנו את הדייר סמוך לדלת הכניסה, כשהוא באפיסת כוחות. התזת המים מבחוץ היא שהצילה את חייו של האדם, נכה קטוע רגל בעל קביים".

ביום שבת פרצה שריפה בדירה בקומה השלישית ברחוב משמר הירדן ברמת גן. כבאים שהגיעו למקום פרצו לבית, ולאחר שהשתלטו על הלהבות, גילו בו אישה בת 61 ללא רוח חיים. מותה של האישה נקבע במקום, וגופתה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית, לבדיקת נסיבות המוות המדויקות. מהמשטרה נמסר כי לא נבדק חשד לפלילים.

עוד בנושא:
רמת גן: אישה כבת 60 נמצאה מתה בדירה שעלתה באש
טרגדיה בצפון: ילד בן 4 נלכד ברכב בוער - ונהרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully