וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן: אישה כבת 60 נמצאה מתה בדירה שעלתה באש

הכבאים שהגיעו לדירה, ברחוב משמר הירדן, פרצו את הדלת וכיבו את הלהבות. "כבר בהתחלה מצאנו את הגופה", סיפרו. לא ברור מה גרם לפרוץ השריפה, שהתלקחה בקומה השלישית. אין חשד לפלילים

שריפה פרצה לפנות בוקר (שבת) בדירה בקומה השלישית ברחוב משמר הירדן ברמת גן. כבאים שהגיעו למקום פרצו לבית, ולאחר שהשתלטו על הלהבות, גילו בו אישה בת 61 ללא רוח חיים. מותה של האישה נקבע במקום, וגופתה תועבר לנתיחה במכון לרפואה משפטית, לבדיקת נסיבות המוות המדויקות. מהמשטרה נמסר כי לא נבדק חשד לפלילים.

אישה נספתה בשריפה בדירת מגורים ברמת גן. דצמבר 2011. דרור עינב
לא ברור אם האישה מתה מהשריפה או קודם לכן. הדירה נשרפה כליל/דרור עינב

השריפה פרצה סמוך לשעה 01:30. רשף משנה טל קסורלה, דובר תחנת הכיבוי ברמת גן, אמר לוואלה! חדשות כי הכבאים הצליחו להגיע למקום במהרה, מכיוון שהמרחק מהתחנה אל הבניין אינו רב . "ראינו ענן עשן גדול מיתמר מהדירה, והתחלנו לפעול בשני מוקדים", סיפר. "כבר בהתחלה מצאנו את גופת האישה". לדברי קסורלה, במקום פעלו שלושה צוותי כיבוי, בפיקודו של מפקד השירות, והם הסתייעו בסולם גבהים. טרם ידוע מה גרם לפרוץ הלהבות.

הרוגה בת 61 משריפה בדירה ברמת גן. דרור עינב
גופתה של האישה תועבר לנתיחה משפטית/דרור עינב

ביום שלישי, נספה חוסיין עטור, בן 4 מהכפר ראמה, לאחר שנלכד ברכב שעלה בלהבות במטע זיתים, סמוך לכפר עין אל אסד בגליל. מחקירה ראשונה עולה כי הוריו הגיעו למטע עם בנם כדי למסוק זיתים, והותירו אותו במכוניתם. נהג שנסע לכיוון צפת, הבחין באמו של הילד צועקת כי בנה נשרף, והזעיק את כוחות ההצלה. מותו נקבע כעבור זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully