וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת בת שנתיים נספתה בשריפה בדירה בראש העין

15.2.2012 / 0:18

אביה נפצע באורח קשה מכוויות ושאיפת עשן כשניסה לחלץ את בני המשפחה מהשריפה, אשר פרצה בדירת קרקע. 22 בני אדם נפצעו קל, בהם שאר בני משפחת התינוקת ותשעה ילדים בבניין

קובי אליהו

( צילום: קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק)

תינוקת בת כשנתיים וחצי מתה הלילה (שלישי) בשריפה שפרצה בדירה ברחוב דוד המלך בראש העין. 23 דיירים נוספים בבניין בן הארבעה קומות נפגעו, בהם בני המשפחה של התינוקת: אביה, בן 30, נפצע באורח קשה מכוויות ושאיפת עשן, האם, בת 23, ושני תינוקות נוספים נפצעו באורח קל. שאר הנפגעים נפגעו באורח קל גם כן, בינהם 7 ילדים. כוחות מגן דוד אדום שהגיעו למקום העניקו טיפול לפצועים ופינו אותם למרכז הרפואי שיבא בתל השומר, בית החולים מאיר בכפר סבא ובתי החולים בילינסון והשרון בפתח תקוה.

שריפה בדירת קרקע בראש העין פברואר 2012. דרור עינב
לא ידוע מה גרם לשריפה, אך שירותי הכבאות החלו בחקירת נסיבות האירוע/דרור עינב

מוקד השריפה היה ככל הנראה בסלון או במטבח הדירה, בעת שהתינוקת ישנה בסלון. היא נמצאה ללא רוח חיים בסריקות שנערכו בדירה עם כיבוי השריפה. דירת המשפחה בעלת סורגים, דבר שהקשה על בני המשפחה לצאת, שכן הדרך לדלת היציאה הייתה ככל הנראה חסומה. כוחות הכיבוי, בעזרת השכנים, חתכו את הסורגים וחילצו את הלכודים. נסיבות התאונה נחקרות.

זכי הלר, דובר מד"א, סיפר לוואלה! חדשות כי "בסביבות 23:30 קיבלנו קריאה על שריפה בבית פרטי בראש העין, ולמקום הגיעו ניידות טיפול נמרץ ואמבלונסים. בבית היו חמישה בני משפחה: הורים ושלושה ילדים. גילינו שהאבא הצליח לחלץ שני ילדים, בני שנה וחצי ושלוש בהתאמה, ובמהלך החילוץ הוא נפצע באורח קשה מכוויות ומשאיפת עשן. האם גם היא הצליחה לצאת מהבית. כוחות הכיבוי הצליחו לבסוף להשתלט על האש ובתוך הדירה מצאנו פעוטה בת שנתיים וחצי ללא רוח חיים. לרופא לא נותר אלא לקבוע את מותה".

שריפה בדירת קרקע בראש העין פברואר 2012. דרור עינב
מוקד השריפה היה ככל הנראה בסלון או במטבח הדירה, בעת שהתינוקת ישנה בסלון/דרור עינב

להב משנה אורן שישיצקי, קצין כיבוי והצלה משירותי כבאות פתח תקוה, סיפר גם הוא על האירוע. "ארבעה צוותי חילוץ יצאו למקום והבחינו בשריפה שהשתוללה בדירת הקרקע של בניין בן ארבעה קומות, כשלהבות ועשן רב יוצאים מהדירה. העשן התפשט לחדר המדרגות ולדירות נוספות בבניין, וכתוצאה מכך נלכדו דיירים בבניין. מדובר בשעת לילה, בה דיירים רבים ישנים במיטותיהם". שישיצקי הוסיף כי "צוותי החילוץ והכיבוי החלו בפעולות להשתלטות על האש ולחילוץ הלכודים, וכעת השגנו שליטה מלאה על האש. מבדיקה ראשונית נראה שמוקד השריפה העיקרי היה בסלון או במטבח הדירה. לא ידוע מה גרם לשריפה, אך חוקר שריפות נמצא בדרכו למקום כדי לברר את נסיבות האירוע".

רק לפני כשבוע נפגעו באורח קשה אם ושתי בנותיה הקטנות בשריפה שאירעה בבית פרטי בשכונת ג'ואריש ברמלה. השריפה פרצה בקומה השנייה של המבנה ושלושה צוותים של כיבוי אש פרצו לדירה, חילצו את האם, אישה כבת 30 והשתלטו על האש. היא פונתה לבית החולים תל השומר במצב קשה כשהיא סובלת מכוויות ומשאיפת עשן. שתי בנותיה של האם, בגילאי 3 ו-4 נפגעו אף הן משאיפת עשן וכן מכוויות בפנים. הן חולצו על ידי תושבי המקום ופונו על ידי כוח מד"א לבית החולים קפלן ברחובות. מכבי האש פתחו בחקירת נסיבות התלקחות האש בדירה.

מקרים דומים מהעת האחרונה:
אם ושתי בנותיה הקטנות נפצעו קשה בשריפה ברמלה
שריפה פרצה בבניין נטוש בתל אביב, חשד להצתה
כ-40 פצועים בדליקה בבאר יעקב; דיירים קפצו מהחלון

לפניות לכתבת - mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully