וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דרס החיילת, הפקיר והחליף צמיגים וגחון ברכב

קובי דוד

17.2.2012 / 11:34

הותר לפרסום כי עיסאם אבו חנא הוא אחד החשודים בדריסת החיילת מאנש יזאצ'ו והפקרתה. הוא אף חשוד כי ניסה לשבש את החקירה כשהחליף את הצמיגים והגחון הקדמי ברכב

נהג הסעות בחברת "אבנר הסעות", עיסאם אבו חנא (46) מנצרת, חשוד כי דרס את החיילת מנאש יזאצ'ו בתאונת הפגע וברח בסוף השבוע האחרון ומעצרו הוארך עד ליום ראשון, כך התיר הבוקר (שישי) לפרסום בית המשפט השלום בנצרת. המשטרה מחפשת עדיין אחר חשודים נוספים בדריסה.

כמו כן, יחד עם הנהג נעצרו לחקירה חמישה צעירים נוספים בשנות העשרים לחייהם המתגוררים בעפולה, שהזמינו את שירותיו של הנהג בתום בילוי לילי בו שתו כמויות רבות של אלכוהול. על פי העדות שמסר אחד הצעירים לחוקרי המשטרה, עולה כי במהלך הנסיעה מכיוון חיפה לעפולה הבחין אחד הצעירים ברעש מוזר. הצעיר התעורר משנתו ושאל את הנהג למקור הרעש, אך האחרון הרגיע אותו ואמר לו שהוא יכול לחזור לישון בשקט. חמשת הצעירים שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים למשך חמישה ימים.

חיילת נהרגה בתאונת פגע וברח ביקנעם. שלומי גבאי, שלומי גבאי
מאנש יזאצ'ו/שלומי גבאי, שלומי גבאי

בדיון שהתקיים ביום שלישי בבית משפט השלום בנצרת, גורם מצוות החקירה שהוקם במיוחד כדי לחקור את התאונה - בה נהרגה החיילת לאחר שנפגעה מארבעה כלי רכב - ציין כי הנהג חשוד בעבירות של הפקרה, נהיגה בקלות ראש, אי דיווח, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ושיבוש הליכי משפט. אבו חנא חשוד כי ביום ראשון, לאחר התאונה, החליף את שני גלגלי רכב ההסעות וכן את חלקו התחתון בניסיון לטשטש ראיות.

פרקליטו של הנהג, יאמן מסלחאה אמר בתגובה כי "מרשי באותה העת לא הרגיש כי עלה על גופת אדם. אם היה מעלה בדעתו שאכן זה הוא המצב, היה מגיש עזרה ופונה לרשויות החוק. הוא אינו עבריין". בהתייחסו להחלפת הצמיגים והגחון הקדמי ברכב, אמר עו"ד מסלחאה כי "לפני כחודש הוא נדרש להחליף את הצמיגים וכן את הגחון הקדמי עקב נזילת שמן, לגופו של עניין לא הייתה שום פגיעה בפח הרכב ובצמיגים".

משפחתה של יאזצ'ו מסרה כי "צריך להחמיר את עונשם של הנהגים שמפקירים חיי אדם על הכביש. אנחנו עדיין לא מעורבים בכל פרטי החקירה, רק נודע לנו שנעצר חשוד אחד. ברור שישנם עוד חשודים שמסתובבים חופשי בזמן שהמשפחה מתאבלת וכואבת". עוד נמסר כי "הגיע הזמן שמדינת ישראל כמדינת חוק תחמיר את עונשם של הנהגים שמפקירים חיי אדם צעירים ויקרים של אנשים שרק החלו את חייהם הבוגרים. אסור להקל ראש בשום תאונה, בייחוד בתאונת 'פגע וברח'. בתקופה האחרונה תאונות מסוג זה הפכו לדבר שבשגרה. צריך לגייס את כל המשאבים כדי למנוע ולמגר את התופעה".

לקריאה נוספת על תאונת "הפגע וברח" ליד יקנעם
החקירה נמשכת: יבדק תיעוד מצלמות תנועה
ביום שבת: צעירה קשרה עצמה לתאונה
אם החיילת שנדרסה: "היו לה עוד הרבה חלומות"
הדיווח הראשוני על התאונה

  • עוד באותו נושא:
  • פגע וברח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully