וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם החיילת שנדרסה: "היו לה עוד הרבה חלומות"

קובי דוד

10.2.2012 / 14:50

משפחתה של מנאש יאזאצ'ו שנדרסה למוות בתאונת "פגע וברח" ליד יקנעם קוראת למשטרה לתפוס את הנהגים הפוגעים. אחיה: "לא מצליח להבין שאחותי היתה מוטלת מתה ואיש לא שם לב"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

עשרות מתושבי יקנעם הגיעו היום (שישי) לבית החיילת מנאש יאזאצ'ו שנהרגה הבוקר בתאונת "פגע וברח" סמוך לעיר על מנת לנחם את המשפחה האבלה. הייתה זו רק אחת התאונות הקטלניות שהתרחשו היום בכבישים ברחבי הארץ.

מנאש יאזאצ'ו, חיילת בת 19 מהעיר יקנעם, נהרגה בתאונת פגע וברח. רפרודוקציה, ספק 500
הייתה צריכה להשתחרר עוד שלושה שבועות. מנאש יאזאצ'ו/ספק 500, רפרודוקציה

החיילת, מנאש יאזאצ'ו בת ה-19, יצאה מביתה לכיוון קיבוץ אלפא על מנת לבקר את אמה ששהתה שם. "הילדה שלי שירתה בחיל כללי. היא הייתה צריכה להשתחרר עוד שלושה שבועות", סיפרה האם בבכי. "היא הבטיחה לצאת לעבוד ולעזור בכלכלת הבית. היו לה עוד כל כך הרבה חלומות להגשים ולעשות", אמרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תאונת פגע וברח ביקנעם. שלומי גבאי
החיילת נדרסה סמוך לתחנת הדלק שליד יקנעם/שלומי גבאי

אחיה של החיילת פנה למשטרה ואמר: "אני מבקש לתפוס את אותו בן אדם שדרס את אחותי והמשיך לנסוע כאילו הרג חתול. אני מקווה שכל הנהגים ילמדו להבא שלא כך מתנהגים - ברגע שקורה אירוע כזה חמור צריך להושיט עזרה". האח המשיך ואמר כי "אני לא מצליח להבין שאחותי היתה מוטלת חסרת חיים ואף אחד לא שם לב". אחותה הגדולה של החיילת סיפרה שהיא הייתה האחרונה שדיברה עמה בטלפון. "היא סיפרה לי שהיא דואגת לאמא והולכת לבקר אותה, ואמרתי לה שניפגש בבוקר. כשבחמש לפנות בוקר קיבלתי טלפון מהמשטרה ונאמר לי שהיא במצב קשה לא העליתי על דעתי שככה יגמרו חייה", אמרה.

החיילת תועדה במצלמות תחנת דלק כאשר היא נכנסת ויוצאת מהתחנה בגפה. היא עשתה את דרכה לכביש הראשי, וכשהגיעה לנתיב המוביל לצומת מגידו נפגעה על ידי מספר כלי רכב שחלפו במקום ולא הבחינו בה. על פי החשד מדובר בתאונת "פגע וברח" מאחר ונדרסה על ידי מספר כלי רכב שטרם אותרו.

אדם שהבחין ברכב הראשון שפגע בה, מיהר לתחנת הדלק ודיווח למתדלק שהבחין בגופה שרועה לצד הכביש. המתדלק יצא למקום, ובזמן שהתקרב, רכב נוסף דרס את החיילת בשנית והמשיך בנסיעתו. המתדלק חזר לתחנה להזעיק את כוחות ההצלה, אז הגיע רכב שלישי, ובו שתי צעירות. הנהגת הבחינה בגופת החיילת, סטתה מהדרך כדי לא לפגוע בה, איבדה שליטה והתהפכה לתעלה. היא וחברתה נפגעו כתוצאה מההתהפכות, ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה, כשמצבן מוגדר קל.

עוד בנושא:

פגע וברח ליד יקנעם: חיילת נהרגה, הדורס נמלט
יום קטלני בכבישים: רוכב אופניים נהרג בפתח תקווה, הרוג גם בכרמל
7 שנות מאסר לצעיר שדרס למוות הולך רגל והפקירו

לפניות לכתב - davidkobi@walla.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully