וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע וברח ליד יקנעם: חיילת נהרגה, הדורס נמלט

קובי מנדל

10.2.2012 / 10:00

גופתה של החיילת, בת 19, נמצאה סמוך לתחנת דלק בכביש 66, ליד קיבוץ הזורע. היא נפגעה על ידי מספר כלי רכב. 2 נוסעות רכב שלישי ניסו לחמוק מלפגוע בגופה, ונפצעו קל

חשד לתאונת פגע וברח: חיילת נמצאה לפנות בוקר (שישי) מוטלת ללא רוח חיים סמוך לתחנת דלק הממוקמת בכביש 66 ליד קיבוץ הזורע. צוות של מגן דוד אדום הוזעק למקום ונאלץ לקבוע את מותה. בשל מצבה של גופת החיילת, משפחתה זיהתה אותה על בסיס תצלומים מהזירה. לצעירה קרובים המתגוררים בחו"ל, ולכן זהותה טרם הותרה לפרסום.

החיילת, תושבת יקנעם, תועדה במצלמות תחנת הדלק כאשר היא נכנסת ויוצאת מהתחנה בגפה. הצעירה עשתה את דרכה לכביש הראשי, וכשהגיעה לנתיב המוביל לצומת מגידו נפגעה על ידי מספר כלי רכב שחלפו במקום ולא הבחינו בה. על פי החשד מדובר בתאונת פגע וברח מאחר ונדרסה על ידי מספר כלי רכב שטרם אותרו: אדם שהבחין ברכב הראשון שפגע בה, מיהר לתחנת הדלק ודיווח למתדלק שהבחין בגופה שרועה לצד הכביש. המתדלק יצא למקום, ובזמן שהתקרב רכב נוסף דרס את החיילת בשנית והמשיך בנסיעתו. בו בעת, המתדלק חזר לתחנה להזעיק את כוחות ההצלה, אז הגיע רכב שלישי, ובו שתי צעירות. הנהגת הבחינה בגופת החיילת, סטתה מהדרך כדי לא לפגוע בה, איבדה שליטה והתהפכה לתעלה. היא וחברתה נפגעו כתוצאה מההתהפכות, ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה, כשמצבן מוגדר קל.

סגן ניצב יוסי חתוקאי, קצין אגף התנועה של המחוז הצפוני, מסר לוואלה! חדשות כי "מדובר בזירה מורכבת ובעייתית", והוסיף כי "סמוך למקום התאונה נמצאה מכונית סובארו פרטית הפוכה בתוך תעלה. שני נוסעיה, שנפגעו בינוני, פונו לבית החולים רמב"ם. אנו מעריכים שהנהג ניסה לחמוק ולהימנע מפגיעה בצעירה". במשטרה פתחו בצוות חקירה מיוחד כדי לחקור את נסיבות התאונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הודה בהריגה והפקרה, ונכלא לשבע שנים

לפני כשבוע גזר בית משפט המחוזי בפתח תקוה שבע שנות מאסר על שגיא גמליאל, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בהריגה והפקרה, לאחר שבעודו נוהג בשכרות לאחר שבשנת 2010 בעת שחזר מבילוי יחד עם חברתו, פגע בשמואל רוטשטיין וגרם למותו. משפטה של החברה, יונית חממה קרני, הנאשמת בסיוע להפקרה, נמשך. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין רועי פרי מפרקליטות מחוז מרכז, גמליאל וקרני, בני 20 מרחובות, יצאו לבלות בפארק בעיר, שם שתו משקאות אלכוהוליים. בשעה 5:00 החלו לנסוע יחד חזרה לביתם, ופגעו ברוטשטיין שחצה את הכביש שלא במעבר חציה. בית המשפט גם שלל את רישיונו של גמליאל ל-15 שנה והורה לו לשלם 25 אלף שקל פיצויים למשפחת המנוח.

עוד בנושא
הידרדר עם רכבו לתהום - וניצל בזכות גדר הפרדה
יממה קטלנית בכבישים: רוכב אופנוע נהרג בכביש 4
7 שנות מאסר לצעיר שדרס למוות הולך רגל והפקירו

(עדכון ראשון: 06:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully