וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידרדר עם רכבו לתהום - וניצל בזכות גדר הפרדה

קובי מנדל

5.2.2012 / 16:32

צוות מד"א שהגיע לכביש עוקף נשר מצא את הנהג כשהוא מבולבל וחבול קלות, אך ללא כל פגיעה רצינית. למזלו, קיומן של שתי גדרות הפרדה במקום מנעו מהרכב להידרדר לתחתית התהום

חייו של נהג שהתהפך עם רכבו לוואדי בנשר ניצלו בסוף השבוע בזכות גדר בטיחות לצד הדרך. הדבר אירע ביום שישי בשעות הצהריים המוקדמות, כשנהג רכב פרטי התהפך עם מכוניתו לתוך הוואדי בעליות של כביש משה (עוקף נשר). צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהוזעק למקום מצא את הנפגע, גבר בשנות ה-60 לחייו, כשהוא מחוץ לרכבו, מבולבל וסובל מחבלות קלות בגפיו העליונות.

הנפגע סיפר לאנשי הצוות כי איבד את השליטה על הרכב בעיקול של הכביש, חצה את מעקה הבטיחות הראשוני אך נבלם בגדר הבטיחות השנייה, אשר מנעה את הידרדרות הרכב לעומק הוואדי. לאחר טיפול ראשוני במקום, פונה הנפגע במצב קל לבית החולים רמב"ם להמשך בדיקות.

פרמדיק מד"א שלמה זולר, שהגיע ראשון לזירת התאונה, סיפר כי חייו של הנפגע ניצלו בנס בזכות גדר הבטיחות השנייה. "רכבו של הנפגע היה במרחק של כ-10 מטרים מהכביש, ואין ספק שאילו לא היה נעצר בגדר השנייה, היה סובל מפציעות קשות הרבה יותר". הדבר אירע קצת יותר מיממה שנהגת אחרת – שעבדה כאחות בבית החולים כרמל בחיפה - נהרגה, לאחר שרכבה הידרדר לוואדי בכביש המחבר בין רחוב דורי בחיפה לנשר.

עוד בנושא

יממה קטלנית בכבישים: רוכב אופנוע נהרג בכביש 4
בתוך שעה: שני צעירים נהרגו בכביש 1 ובצפון
הרוג בתאונת דרכים בכביש החוף, פצוע קשה בלכיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully