וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעה: שני צעירים נהרגו בכביש 1 ובצפון

קובי דוד

2.2.2012 / 22:15

צעיר כבן 25 נדרס למוות לאחר שיצא להחליף גלגל ברכבו בצדי כביש ירושלים - תל אביב. הצעיר השני שנהרג, כבן גילו, נפגע בשעה שצעד ליד צומת יזרעאל בצפון

שני צעירים כבני 25 נהרגו הערב (חמישי) בשתי תאונות דרכים - האחת בעלייה לקסטל שבכביש ירושלים - תל אביב והשני בצומת יזרעאל בצפון. התקרית הראשונה אירעה כאמור ליד הקסטל, כאשר צעיר שיצא מרכבו לתקן תקר בגלגל נדרס למוות על ידי רכב אחר שנסע מאחוריו. כוחות מד"א שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה בנהג שנפגע בעלייה לירושלים, אולם לאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר. משטרת מרחב ירושלים מסרה כי היא פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה.

איציק אסרף, פרמדיק מגן דוד אדום שהוזעק למקום, סיפר כי עם הגעת ניידת טיפול הנמרץ למקום, ראה עוברי אורח מבצעים פעולות החייאה לצעיר. "הצטרפנו לפעולות ההחייאה, אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו", סיפר, "האירוע התרחש כמאה מטרים לפני העלייה למבשרת ציון". אסרף סיפר גם כי ההרוג, תושב מזרח ירושלים, התקשר לאחיו שיבוא לסייע לו בהחלפת התקר, וכשהגיע האח ראה אותו שכוב על הכביש לאחר שנפגע". לדבריו, הנהג הפוגע, אדם בשנות ה-50 לחייו, נשאר במקום ונראה נסער. בנצי פורגס, מתנדב זק"א שנכח בזירה, סיפר כי ההרוג לא לבש אפוד זוהר, וכי "התאונה התרחשה לאחר שהוא החזיר את הגלגל שהחליף לתא המטען".

תאונה דומה נוספת אירעה בחודש יולי בשנה שעברה כשבני הזוג חי זיו קריאף ורעייתו שני קריאף נהרגו בכביש 4, סמוך למחלף יבנה, בעת שיצאו מרכבם על מנת לתקן תקר בגלגל. לאחר התאונה נודע כי הזוג שב מבדיקת הריון של האישה, שהייתה בחודשים מתקדמים להריונה.

בתוך כך, הולך רגל כבן 25 נהרג הערב מפגיעת רכב בצומת יזרעאל בצפון. נהגת כבת 50 שפגעה בהולך הרגל סטתה מעוצמת המכה ופגעה ברכב אחר שחנה בצד הכביש. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הולך הרגל והעניק טיפול רפואי לנהגת הפוגעת שנפגעה בגפיה ומצבה מוגדר בינוני,ולשני פצועים נוספים באורח בינוני. הפצועים פונו לבית החולים העמק בעפולה. מחקירה ראשונית של בוחני תנועה צפון עולה כי רכב פרטי, בתוכו היו 5 שב"חים (שוהים בלתי חוקים מג'נין), נסע מכיוון עפולה לכיוון צומת יזרעאל. בסמוך לצומת הרכב הפרטי נעצר בנתיב הנסיעה עקב תקלה ונוסעיו ירדו ממנו על מנת לדחוף אותו לכיוון שולי הכביש, אז רכב פרטי שהגיע מאחור, ככל הנראה, לא הבחין בגברים והתנגש בהם.

הקטל בכבישים - כותרות אחרונות:
תאונה קטלנית בכביש 6: הרוגה ושלושה פצועים
שלושה בני אדם נהרגו ושישה נפצעו בתאונה ליד כרמיאל



(עדכון אחרון: 19:15)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקום התאונה - מחלף חמד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully