וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגע וברח ליד יקנעם: יבדק תיעוד מצלמות תנועה

קובי דוד

13.2.2012 / 9:36

נמשכת חקירת מותה של החיילת מנאש יאזוצ'ו ובמשטר מקווים שתיעוד מצלמות התנועה יוכל לשפוך אור על הנסיבות ולאתר מעורבים בדריסתה. ייתכן שהחיילת נפגעה גם ממשאיות

חקירת תאונת ה"פגע וברח" שגבתה את חייה של החיילת מנאש יאזוצ'ו: צוות החקירה המיוחד שהוקם במשטרת המחוז הצפוני ממשיך בחקירת התאונה שאירעה בסוף השבוע סמוך ליקנעם. במשטרה אמרו הבוקר (שני) כי נבדקת האפשרות שמשאיות היו מעורבות בתאונה ופגעו בצעירה. לצד זאת, החוקרים בודקים את האפשרות שאולי המצלמות המוצבות לאורך הכביש או המצלמות של היישובים הסמוכים יוכלו לשפוך אור על נסיבות התאונה ולזהות את הרכבים שפגעו בחיילת והביאו למותה. תחילה בדקו החוקרים את תיעוד מצלמות תחנת הדלק שנמצאת בסמוך לזירת התאונה, אך בחומרים ניתן היה להבחין כי יאזוצ'ו נכנסה ויצאה מתחנת הדלק ולא מעבר לכך.

שלשום ציינו החוקרים כי חלה התפתחות בחקירת התאונה ובאיתור החשודים עם הגעתה של צעירה שמסרה שייתכן שביום שישי לפנות בוקר נסעה בכביש 66 בו אירעה התאונה וייתכן ופגעה בדבר מה. הצעירה נחקרה במשטרה ורכבה נלקח לבדיקת מעבדה שתוצאותיה עשויות לקבוע האם אכן הייתה מעורבת בתאונה. לצד זאת במשטרה מעריכים כי לא מדובר ברכב היחיד שפגע בצעירה וכי לפחות ארבעה כלי רכב פגעו בה.

עשרות מתושבי יקנעם הגיעו ביום שישי לבית החיילת שנהרגה באותו היום לפנות בוקר על מנת לנחם את המשפחה האבלה. החיילת, מנאש יאזוצ'ו בת ה-19, יצאה מביתה לכיוון קיבוץ אלפא על מנת לבקר את אמה ששהתה שם. "הילדה שלי שירתה בחיל כללי. היא הייתה צריכה להשתחרר עוד שלושה שבועות", סיפרה האם בבכי. "היא הבטיחה לצאת לעבוד ולעזור בכלכלת הבית. היו לה עוד כל כך הרבה חלומות להגשים ולעשות", אמרה.

החיילת תועדה במצלמות תחנת דלק כאשר היא נכנסת ויוצאת מהתחנה בגפה. היא עשתה את דרכה לכביש הראשי, וכשהגיעה לנתיב המוביל לצומת מגידו נפגעה על ידי מספר כלי רכב שחלפו במקום ולא הבחינו בה. אדם שהבחין ברכב הראשון שפגע בה, מיהר לתחנת הדלק ודיווח למתדלק שהבחין בגופה שרועה לצד הכביש. המתדלק יצא למקום, ובזמן שהתקרב, רכב נוסף דרס את החיילת בשנית והמשיך בנסיעתו. המתדלק חזר לתחנה להזעיק את כוחות ההצלה, אז הגיע רכב שלישי, ובו שתי צעירות. הנהגת הבחינה בגופת החיילת, סטתה מהדרך כדי לא לפגוע בה, איבדה שליטה והתהפכה לתעלה. היא וחברתה נפגעו כתוצאה מההתהפכות, ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה, כשמצבן מוגדר קל.

עוד באותו נושא:
הפגע וברח ליד יקנעם: צעירה קשרה עצמה לתאונה
אם החיילת שנדרסה: "היו לה עוד הרבה חלומות"

לפניות לכתב - davidkobi@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully