וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגע וברח ליד יקנעם: צעירה קשרה עצמה לתאונה

קובי דוד

11.2.2012 / 12:21

הצעירה הגיעה לתחנת המשטרה וסיפרה כי נסעה בקטע הכביש האמור והרגישה כי פגעה במשהו. מחקירת המשטרה עולה כי לפחות 4 רכבים היו מעורבים בתאונה וקוראים לנהגים להסגיר עצמם

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

התפתחות בחקירת תאונת הפגע וברח שגבתה את חייה של החיילת מנאש יאזוצ'ו: בוחני התאונה של מחוז צפון הפועלים לאיתור החשודים ציינו כי הלילה (שבת) הגיעה למשטרה צעירה ומסרה, כי בשישי לפנות בוקר נסעה סמוך לתאונה בכביש 66 וייתכן ופגעה בדבר מה. בכך הצעירה קשרה את עצמה לאירוע. כמו כן מהחקירה עולה כי לפחות ארבעה כלי רכב פגעו במנוחה. צוות החקירה פונה לנהגים שנסעו בסמוך למקום האירוע בשני הכיוונים וקורא להם לגשת לתחנת המשטרה על מנת להגיע לעוד כלי רכב נוספים, שככל הנראה פגעו במנוחה. בנוסף ציינו החוקרים כי הם פונים אל הנהגים שהיו מעורבים באירוע, כדי שיסגירו עצמם.

חיילת נהרגה בתאונת פגע וברח ביקנעם. שלומי גבאי, שלומי גבאי
ארבעה כלי רכב היו מעורבים בתאונת הפגע וברח. מנאש יאזוצ'ו/שלומי גבאי, שלומי גבאי

עשרות מתושבי יקנעם הגיעו אמש לבית החיילת מנאש יאזאצ'ו שנהרגה בשישי לפנות בוקר בתאונת "פגע וברח" סמוך לעיר על מנת לנחם את המשפחה האבלה. החיילת, מנאש יאזאצ'ו בת ה-19, יצאה מביתה לכיוון קיבוץ אלפא על מנת לבקר את אמה ששהתה שם. "הילדה שלי שירתה בחיל כללי. היא הייתה צריכה להשתחרר עוד שלושה שבועות", סיפרה האם בבכי. "היא הבטיחה לצאת לעבוד ולעזור בכלכלת הבית. היו לה עוד כל כך הרבה חלומות להגשים ולעשות", אמרה.

החיילת תועדה במצלמות תחנת דלק כאשר היא נכנסת ויוצאת מהתחנה בגפה. היא עשתה את דרכה לכביש הראשי, וכשהגיעה לנתיב המוביל לצומת מגידו נפגעה על ידי מספר כלי רכב שחלפו במקום ולא הבחינו בה. אדם שהבחין ברכב הראשון שפגע בה, מיהר לתחנת הדלק ודיווח למתדלק שהבחין בגופה שרועה לצד הכביש. המתדלק יצא למקום, ובזמן שהתקרב, רכב נוסף דרס את החיילת בשנית והמשיך בנסיעתו. המתדלק חזר לתחנה להזעיק את כוחות ההצלה, אז הגיע רכב שלישי, ובו שתי צעירות. הנהגת הבחינה בגופת החיילת, סטתה מהדרך כדי לא לפגוע בה, איבדה שליטה והתהפכה לתעלה. היא וחברתה נפגעו כתוצאה מההתהפכות, ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה, כשמצבן מוגדר קל.

עוד באותו נושא:
אם החיילת שנדרסה: "היו לה עוד הרבה חלומות"
פגע וברח ליד יקנעם: חיילת נהרגה, הדורס נמלט
יום קטלני בכבישים: רוכב אופניים נהרג בפתח תקווה, הרוג גם בכרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully