וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשישה נפצעה באורח קשה בשריפה בדירתה בירושלים

כבאים שהגיעו למקום פרצו לדירה ואיתרו את האישה מוטלת על הרצפה ומעורפלת חושים, והיא פונתה לבית חולים כשהיא ללא הכרה וסובלת מכוויות בדרכי הנשימה. הושגה שליטה על האש

אישה כבת 75 נפצעה אמש (רביעי) באורח קשה לאחר ששריפה פרצה בדירתה, בקומה השנייה בבניין בשכונת גילה בירושלים. צוות כיבוי שהגיע למקום פרץ את דלת הדירה, מצא דירה אפופת עשן ובסריקות שנערכו במטרה לאתר לכודים מצאו הכבאים את האישה, כשהיא מוטלת על הרצפה באזור המסדרון ומעורפלת חושים - וחילצו אותה מהדירה.

צוות של מד"א פינה את הקשישה לבית החולים "שערי צדק" בעיר כשהיא סובלת מכוויות בדרכי הנשימה ומחוסרת הכרה. כוחות הכיבוי השתלטו על האש שמוקדה היה בסלון הבית, ונסיבות פרוץ הדליקה נחקרות.

רק בליל שלישי האחרון תינוקת בת שנתיים נספתה בשריפה שפרצה בדירת משפחתה בבניין מגורים בראש העין. בשריפה, שפרצה בשעות הערב המאוחרות בדירה ברחוב דוד המלך בעיר, נפגעו גם בנוסף לתינוקת שנספתה 23 מדיירי הבניין בן ארבע הקומות, בהם אביה של התינוקת שנפצע באורח קשה, אמה של התינוקת, בת 23, ושני ילדיהם, בני שנה ושלוש, שנפצעו באורח קל. בנפגעים גם שבעה ילדים נוספים, שנפגעו באורח קל גם כן משאיפת עשן.

משירותי הכבאות נמסר כי על פי הערכות ראשוניות, הסיבה לשריפה היא קצר חשמלי שאירע באזור המטבח, כנראה במקרר. בשירותי הכבאות אישרו כי נמצאו נרות על שולחן סלון המשפחה, אולם טענו כי הם לא היו הגורם לשריפה.

לקריאה נוספת
"השריפה בראש העין נגרמה ככל הנראה מקצר חשמלי"
בליל שלישי: תינוקת בת שנתיים נספתה בשריפה בדירה בראש העין
בתחילת החודש: אם ושתי בנותיה הקטנות נפצעו קשה בשריפה ברמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully