וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי התאומים: "טיפלנו בהם בכפפות של משי"

הוריהם של צמד התינוקות המאושפזים בבית החולים שיבא מבטיחים לשתף פעולה עם המשטרה, למרות החשש כי החבלה להם נגרמה כתוצאה מטלטול. "נשתף פעולה, גם אנחנו רוצים תשובות"

"טיפלנו בילדים שלנו בכפפות של משי" – כך אמרה אמש(ראשון) אמם של זוג התאומים בני הארבעה חודשים, המאושפזים מאז השבוע שעבר בבית החולים "שיבא" בתל השומר, ואשר הבדיקה שנעשתה להם על ידי המכון לרפואה משפטית העלתה כי ייתכן והחבלה להם נגמרה כתוצאה מטלטול. בראיון לחדשות 2 אמרו אמש ההורים כי בשעה זו כל דאגותיהם מופנות לשמות ילדיהם, שמצב אחד מהם עדיין מוגדר קשה מאוד. "נשתף פעולה עם כל מה שתבקש המשטרה, גם אנחנו רוצים תשובות", אמרו אמש.

אילוסטרציה. Kiselev Andrey Valerevich, ShutterStock
"לראות את הבן שלך במצב קשה, זו התחושה הכי קשה שיכולה להיות"/ShutterStock, Kiselev Andrey Valerevich

"תחושה של סיוט", תיארה האם את הימים האחרונים העוברים אליה. "מאז שהגענו לכאן, לטיפול נמרץ, ביום שלישי, זו תחושה מתמשכת של סיוט. לראות את הבן שלך במצב קשה, מונשם ומורדם, זו התחושה הכי נוראה שיכולה להיות, אחרי כל מה שעברנו כדי להביא את הילד הזה לעולם". האם התייחסה גם למצבה של בתה, המאושפזת אף היא, וציינה כי היא "משחקת וצוחקת", ואף "נותנת לנו את הכוחות להתמודד עם המצב הקשה הזה, של אח שלה".

ממצאים ראשוניים: החבלה נגרמה כתוצאה מטלטול

דומה כי גם אם מדובר בדאגה משנית – להורים יש כנראה סיבה נוספת לדאגה, הפעם במישור המשפטי. הממצאים הראשוניים של הבדיקה הרפואית שנעשתה להם על ידי פרופ' יהודה היס, מנהל המכון לרפואה משפטית באבו כביר, מעלה חשד כי החבלות החמורות בגופם של הפעוטות נגרמו כתוצאה מטלטול. בערוץ 2 דווח עוד כי נותרו מספר בדיקות נוספות, אך הסיכוי כי ישנו את המסקנה הנוכחית קלושים.

התאומים, ילדים להורים בשנות ה-30 לחייהם ממרכז הארץ, אושפזו בשבוע שעבר בבית החולים "ספרא" לילדים הנמצא בתוך המרכז הרפואי, כשהם סובלים מחבלות בכל חלקי גופם. הרופאים במחלקה מגדירים את מצבו של התינוק קריטי, ואת מצבה של אחותו יציב.

עוד בנושא
בדיקת התאומים שאושפזו: אין מסקנות חד משמעיות
מחלה זיהומית או חבלה: מה קרה לתאומים שאושפזו?
תאומים בני 4 חודשים אושפזו בשיבא עם חבלות קשות

(עדכון ראשון: 20:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully