וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת התאומים שאושפזו: אין מסקנות חד משמעיות

22.1.2012 / 15:10

דו"ח המומחה שהוגש למשטרה לאחר בדיקת התאומים בני ה-4 חודשים שאושפזו בשבוע שעבר קובע כי יידרשו עוד בדיקות כדי להבין מה גרם לחבלותיהם הקשות. בשלב זה, ההורים לא חשודים

זוג התאומים בני הארבעה חודשים, המאושפזים מאז השבוע שעבר בבית החולים שיבא בתל השומר, נבדקו על ידי מנהל המכון לרפואה משפטית, פרופ' יהודה היס, ומסקנותיו הועברו היום (ראשון) למשטרה. היס בדק את התינוקות במהלך הימים האחרונים כדי לאבחן את הגורם למצבם הרפואי, אך נראה כי הדו"ח אינו מכיל מסקנות חד משמעיות, ויידרשו פעולות נוספות כדי לקבוע את הסיבה למצבם.

התאומים, ילדים להורים בשנות ה-30 לחייהם ממרכז הארץ, אושפזו בשבוע שעבר בבית החולים "ספרא" לילדים הנמצא בתוך המרכז הרפואי, כשהם סובלים מחבלות בכל חלקי גופם. הרופאים במחלקה מגדירים את מצבו של התינוק קריטי, ואת מצבה של אחותו יציב.

חוקרי מרחב דן במחוז תל אביב המתינו עד עתה למסקנות הרפואיות, שיקבעו האם מקור החבלות במכות חיצוניות או במחלה גנטית. בבית החולים שללו את האפשרות כי פגיעה פנימית שנגמרה על ידי חיידק טורף היא שגרמה למצבם הקשה, השערה שהועלתה עם אשפוזם. ההורים, שאלה הם ילדיהם היחידים, אינם מוגדרים לפי שעה על ידי המשטרה כחשודים בהתעללות, אך הם הודיעו כי שכרו את שירותיו של עו"ד ציון אמיר, כדי לייצגם.

בית החולים תל השומר עדכן את משטרת מרחב דן בפרטי המקרה, ובמהלך השבוע שעבר תושאלו ההורים על ידי חוקרי המרחב. מנהל המחלקה, פרופ' גידי פרת, אמר בשבוע שעבר כי "השירות הסוציאלי והמשטרה מקבלים מאתנו את כל הפרטים, אבל ההורים עוברים עכשיו זמן מאוד קשה. אנחנו מחויבים לתמוך בהם עד שנדע מה הסיבה - וגם אחרי שנדע. ההורים היו עם הילדים כשהדבר אירע. הם ראו את הילד מפסיק לנשום".

עוד בנושא:
תאומים בני 4 חודשים אושפזו בשיבא עם חבלות קשות
מחלה זיהומית או חבלה: מה קרה לתאומים שאושפזו?

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully