וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומים בני 4 חודשים אושפזו בשיבא עם חבלות קשות

19.1.2012 / 12:13

צוותי הצלה פינו את השניים לבית החולים כשהם סובלים מחבלות קשות. ההורים, תושבי המרכז, נמצאים לצד מיטתם, ובמשטרה ממתינים לתוצאות הבדיקות כדי לקבוע אם קיים חשד לפלילים

בבית החולים לילדים ספרא בתל השומר, עדיין מאושפזים הבוקר (חמישי) זוג תאומים, בני ארבעה חודשים, שהובהלו למרכז הרפואי שלשום במצב קשה, כשהם סובלים מחבלות בכל חלקי גופם. אחד מהם במצב קריטי, והרופאים נאבקים על חייו. מצבה של אחותו מוגדר יציב. במחוז דן של משטרת תל אביב ממתינים לחוות הדעת של הרופאים כדי לקבוע מה גרם לחבלות, ולגלות אם קיים חשד לעבירה פלילית.

שני התינוקות, ילדים להורים בשנות ה-30 לחייהם ממרכז הארץ, פונו לבית החולים על ידי צוותי הצלה ואושפזו ביחידה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי. בבית החולים שוללים לפי שעה את האפשרות כי פגיעה פנימית מסוג חיידק טורף היא שגרמה למצבם הקשה, השערה שהועלתה עם אשפוזם.

בית החולים תל השומר עדכן את משטרת מרחב דן בפרטי מקרה, וכעת ממתינים במשטרה לתוצאות בדיקותיהם של התינוקות, אשר יקבעו אם קיים חשד להתעללות מצד ההורים או מצד כל גורם אחר. בשלב זה ההורים אינם מוגדרים חשודים והם יושבים לצד ילדיהם רוב שעות היום.

לפניות לכתבת mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully