וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלה זיהומית או חבלה: מה קרה לתאומים שאושפזו?

19.1.2012 / 14:24

מצבם של השניים, בני ארבעה חודשים, עדיין קשה. הרופאים נאבקים על חיי הבן, שמצבו קריטי. עו"ד ציון אמיר נשכר לייצג את ההורים, למרות שהמשטרה עדיין לא חושדת בהם בהתעללות

דניאל בוק

(עריכה: יאיר דניאל, צילום: דניאל בוק)

זוג תאומים, בן ובת כבני ארבעה חודשים, שאושפזו ביום שלישי בבית החולים שיבא בתל השומר, עדיין נתונים במצב קשה. מנהל המחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים ספרא במרכז הרפואי שיבא, הפרופ' גידי פרת, אמר בצהריים (חמישי) כי מצבו של הבן מוגדר כעת קריטי, וכי הרופאים נאבקים על חייו. מצבה של הבת, המאושפזת לצד אחיה, השתפר.

ההורים, שאלה הם ילדיהם היחידים, אינם מוגדרים לפי שעה כחשודים בעבירה פלילית, אך הם הודיעו כי שכרו את שירותיו של עו"ד ציון אמיר, כדי לייצגם. במשטרת מחוז דן אמרו כי החוקרים עדיין ממתינים לתוצאות הבדיקה הרפואית.

"אנחנו עוברים זמן קשה - עם ההורים ועם שני התינוקות", אמר פרופ' פרת במסיבת עיתונאים בבית החולים. "הם הגיעו ביום שלישי בשעות הערב, כאשר התינוק במצב קשה, והתינוקת במצב יותר טוב. הם סובלים משברים בצלעות, ומפגיעה באיברים אחרים. וחלק מהפגיעות נבעו מההחייאה שנעשתה להם, ויש סימנים של שברים". לדבריו, נבחנת אפשרות כי מדובר במחלה זיהומית או במחלה תורשתית – אך גם כי מדובר בחבלה. "כרגע אנחנו עסוקים בטיפול הרפואי", אמר.


פרופ' פרת הוסיף כי "השירות הסוציאלי והמשטרה מקבלים מאתנו את כל הפרטים, אבל ההורים עוברים עכשיו זמן מאוד קשה. אנחנו מחויבים לתמוך בהם עד שנדע מה הסיבה - וגם אחרי שנדע. ההורים היו עם הילדים כשהדבר אירע. הם ראו את הילד מפסיק לנשום". כמו כן, לצד החשד לחבלה מכוונת, נבדקת אפשרות כי זוג התאומים חולים במחלה תורשתית בשם אוסטיאוגנסיס אימפרפקטה - המתאפיינת בשברים רבים בגוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully