וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביעת הספינה האיטלקית: החקירה ממשיכה להסתבך

צוות האונייה מתחמק משאלות משמר החופים, יפיפיה מולדבית מבלה עם הקפטן דקות לפני התאונה, הרשויות מבולבלות לגבי מספר הנעדרים - הבלגן חוגג בפרשת הטיטניק האיטלקית. צפו

רויטרס

(צילום רויטרס, עריכה אמיר קוטיגרו, קריינות אביב אברמוביץ')

שישה ימים מאז טביעת ה"קוסטה קונקורדיה", וכל יום מביא עמו הסתעפויות חדשות לפרשה הדרמטית. אחרי פרסום הקלטות רשת הקשר, בהן נשמע מפקד משמר החופים נוזף בקברניט פרנצ'סקו סקטינו לשוב אל ספינתו הטובעת - התפרסמו אתמול(חמישי) השיחות הראשונות בין צוות הסיפון למשמר החופים, מהם משתמע כי הצוות מתחמק מלהודות בתאונה שעברה האונייה.

עוד התפרסמו צילומי וידאו חדשים מבטן האונייה השקועה. התמונות המרתקות מעידות על המורכבות הרבה באיתור הגופות. ואכן, מספר הנעדרים לא ודאי עד היום, כשההערכות נעות בין 20 ל-29 בני אדם נוספים שנספו באסון בנוסף ל-11 ההרוגים שגופותיהם נמצאו עד כה.

למרות ההאשמות הרווחות כנגד הקברניט, בעיר מגוריו של סקטינו דווקא מתייצבים התושבים לצד הקפטן המושמץ. "המפקד אמנם טעה, אבל הוא גם הציל את חייהם של אלפים", אומר תושב העיר. בתוך כך, כלי התקשורת באיטליה עוסקים היום בזהות האישה ששהתה עם סקטינו על גשר הפיקוד, בדקות לפני התאונה. דומיניקה סמורטן, יפהפיה מולדבית, מבוקשת כעת לחקירה בתקווה שאולי תשפוך אור על שהתרחש על הסיפון.

עוד על הקוסטה קונקורדיה:
אופנה חדשה באיטליה: חולצת ”חזור לסיפון, אידיוט"
איטליה: ה”קונקורדיה” שוב זזה, החילוץ הוקפא
במשמר החופים צרחו על הקפטן הנוטש: "אתה תשלם"

(עדכון ראשון: 21:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully