וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה מקונן על מובארק: "מתפלל שייצא זכאי"

מנהיגה הרוחני של ש"ס הזכיר בדרשתו השבועית מפגש שקיים לפני 28 שנים עם נשיא מצרים לשעבר, המואשם בהרג מפגינים. "הוא אוהב ישראל ונפל עכשיו, מתפלל שיהיה בריא"

בשעה שנשיא מצרים לשעבר חוסני מובארק מתמודד עם אישומים בגין הרג מפגינים ולאפשרות של הוצאתו להורג, הביע אמש (שבת) מנהיגה הרוחני של ש"ס הרב עובדיה יוסף תקווה כי מובארק ייצא לחופשי. במהלך דרשתו השבועית, אמר הרב עובדיה כי "מובארק הביא כבוד למצרים, הוא נפל עכשיו ואני מתפלל לקדוש ברוך הוא שייטע בלבם של השופטים חכמה, בינה ודעת, שיפסקו דינו ויוציאו אותו זכאי ואחר כך אני אעמוד להתפלל שה' ייתן לו רפואה שלמה ויהיה בריא".

הרב עובדיה סיפר על מפגש שקיים לפני 28 שנה עם מובארק. "הייתי אז רב ראשי לישראל", תיאר מנהיגה הרוחני של ש"ס את המפגש עם הנשיא המצרי לשעבר, "נודע לי שבמצרים החליטו מהנדסים בכירים לעשות תוואי על כביש כדי להקל על התושבים, אבל הכביש הזה עובר על בית קברות של יהודים. היה איתי רבי אריה דרעי, מובארק קיבל אותנו בכבוד מלכים ואמרנו לו שהתוואי הזה פוגע בקברות היהודים, 'מבקשים ממך לשנות את התוואי'. הוא עשה לנו כבוד ואחרי שביקשתי, הוא הסכים".

עוד סיפר הרב עובדיה על המפגש המרגש עם הנשיא המצרי לשעבר כי "אחרי שהוא סיים את דברים והוציאו את כולם החוצה, נשארת איתו לבד והוא אמר לי 'אדוני הרב, תברך אותי, אני מאמין בברכה שלך'. שמתי ידי על ראשו ובירכתי אותו 'יהי רצון שתאריך ימים על מלאכתך'. זה היה לפני 28 שנה, במצרים שיהיה נשיא כל כך הרבה זמן זה דבר נדיר, לא דבר רגיל, אבל ברוך השם הברכה התקיימה. האיש הזה מנע מלחמות, איש שלום, אוהב ישראל ונפל עכשיו, ואני מתפלל לקדוש ברוך הוא שיציל אותו מיד שונאיו".

משפט מובארק - כותרות אחרונות:

התביעה במשפט מובארק: להוציאו להורג בתלייה
התביעה במשפט מובארק: "הוא זיהם את ההיסטוריה"
הערכה: אם מובארק יורשע - יוטל עליו עונש מוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully