וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "אין לפקפק ברצון הפלסטינים במשא ומתן"

ראש הרשות הפלסטינית הגיע לאירועי חג המולד בבית לחם ואמר כי "אנו מאמינים בשלום". אבו מאזן גם גינה את אירועי הטרור היהודי ואמר כי "מעשי המתנחלים אינם מוסריים ובלתי נסבלים"

יושב ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, הגיע אמש (שבת) למיסת חג המולד המסורתית בבית לחם, ואמר כי "אנו מאמינים בשלום, ומקווים שמנהיגי ישראל לא יציבו קשיים בפני השגתו". אבו מאזן הוסיף כי "אל לישראלים לפקפק ברצונם של הפלסטינים לשאת ולתת, גם כעת וגם כשיונף דגל פלסטין באו"ם".

בדבריו, התייחס יושב ראש הרשות הפלסטינית גם לאירועי הטרור היהודי שהתרחשו לאחרונה, במסגרתם הוצתו מקומות הקדושים למוסלמים, ואמר כי "מעשי המתנחלים אינם מוסריים ובלתי נסבלים". אל אבו מאזן התלוו לאירועי חג המולד בבית לחם גם ראש הממשלה הפלסטיני, סאלם פיאד, ושר החוץ הירדני, נאסר ג'ודה.

מוקדם יותר שלח אבו מאזן איגרת לקראת חג המולד, בה איחל לעדה הנוצרית יציבות והצלחה, והביע תקווה כי "העם הפלסטיני יזכה בשנה הקרובה לחיות בחירות, במדינה עצמאית שבירתה מזרח ירושלים".

לפני שבוע, בפגישה עם מנהיגים נוצריים, אמר אבו מאזן כי הוא מחוייב להגיע להסכם שלום עם ישראל, על אף הקיפאון במשא ומתן. "אני מקווה שהם יתעשתו ויבינו שאנחנו שוחרי שלום, ולא מלחמה או טרור", אמר יושב ראש הרשות, והוסיף כי "המסגד, הכנסיה ובית הכנסת עומדים יחדיו, זה לצד זה, בארץ הקודש".

עוד בנושא
חאלד משעל דן עם אבו מאזן על הצטרפות חמאס לאש"ף
אבו מאזן נפגש עם המחבלת ששוחררה, אמנה מונא
אבו מאזן: חמאס הסכים לקווי 67' ולמאבק עממי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully