וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב בראיון: "לעולם לא אתן לקונספירציה לנצח"

בדמעות זולגות התראיין הנשיא המורשע, משה קצב לעיתון "הניו יורק טיימס" והמשיך לטעון בתוקף כי הוא חף מפשע. קצב דחה את האפשרות שינסה לשים קץ לחייו והביע אכזבה ממערכת הצדק בארץ

מספר שעות לפני שיתחיל נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, לרצות בכלא מעשיהו עונש מאסר בן שבע שנים שנגזר עליו בגין עבירות אונס שביצע, מפרסם הלילה (רביעי) עיתון "הניו יורק טיימס" ראיון בלעדי שקיים איתו הכתב איתן ברונר בביתו בקרית מלאכי. כשדמעות זולגות על לחייו המשיך קצב, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-66, לטעון כי הוא חף מפשע.

במהלך הריאיון הביע קצב את אכזבתו ממערכת הצדק בארץ. "כשהייתי נשיא קיבלתי 10,000 בקשות חנינה", סיפר והמשיך, "בכל החנינות טענו העותרים שהם קורבנות של עיוות צדק. אני כל כך מצטער שדחיתי על הסף את כל העתירות האלה. כעת אני מאמין שחלק מהאנשים האלה היו חפים מפשע".

כשנשאל האם יש סכנה שישים קץ לחייו ענה קצב בזעף כי "לעולם לא אתן לקונספירציה לנצח". "אני עומד לרצות עונש מאסר בעבור פשע שלא ביצעתי", טען. "הפכנו להיות כמו ערב הסעודית, חיבוק נחשב לעבירת מין". לטענת כתב הניו יורק טייימס, הנשיא לשעבר אף רמז כי למוצאו יש חלק בהחלטה להרשיע אותו בהזכירו את המקום ממנו הגיע, "העובדה היא שאני יליד מדינה מוסלמית וגדלתי בעיירת פיתוח", אמר קצב.

אם הכל יתנהל כשורה, יתייצב קצב בבית הכלא מעשיהו ברמלה עד השעה 10:00 בבוקר. מהשב"ס נמסר כי יוצמד לו סוהר וזאת מחשש שינסה לשים קץ לחייו. לפי החלטת ועדת המיון הארצית של שב"ס, ישהה קצב באגף התורני של מעשיהו הידוע בזכות אסירים מפורסמים ששהו בו בעבר או שוהים בו, ביניהם חבר הכנסת והשר לשעבר שלמה בניזרי, שנידון לארבע שנות מאסר, ואריה דרעי, ששוחרר בשנת 2002, לאחר שתי שנות מאסר.

משה קצב נכנס לכלא - כותרות אחרונות
היום: נשיא מדינה לשעבר יחל בריצוי עונש מאסר
מחשש שיתאבד: סוהר יוצמד לקצב עם כניסתו מחר לכלא
קצב תוקף: "העדויות פורסמו לפגוע בערעור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully