וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר תקף שני מוקדי טרור ברצועת עזה

בתגובה לירי על ישראל תקף חיל האוויר שתי מטרות - האחת בדרום הרצועה והשנייה במרכזה. המתקפה הוכתרה כהצלחה. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל יפעל כנגד כל גורם המפעיל טרור נגד ישראל"

חיל האוויר תקף לפנות בוקר (ראשון) שני מוקדי טרור ברצועת עזה, בתגובה לרקטה שנורתה אתמול לעבר שטח פתוח במועצה האזורית אשכול, האחד בדרום הרצועה והשני במרכזה.

מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות ומטוסי חיל האוויר שבו בשלום לבסיסם. דובר צה"ל מסר כי הוא רואה בארגון חמאס כאחראי לירי על ישראל, וכי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל, וימשיך לפעול כנגד כל גורם המפעיל טרור כנגד מדינת ישראל".

אתמול בבוקר התעוררו תושבי המועצה האזורית אשכול התעוררו לקולות אזעקת צבע אדום, וזמן קצר לאחר מכן, סמוך לשעה 6:00 בבוקר, התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק כתוצאה מהתפוצצות הרקטה. ירי הרקטה מרצועת עזה לשטח ישראל הגיע לאחר יותר מעשרה ימים של שקט, בהם לא בוצע כל ירי.

לפני כשבועיים הפציץ חיל האוויר מטרות בצפון רצועת עזה. אותרה פגיעה במנהרה וביעד נוסף. סוכנות הידיעות הפלסטינית "וואפא" דיווחה כי התקיפות היו בשכונת אל-תופאח שבמזרח העיר עזה ובעיירה בית לאהיא, וכי שני אזרחים נפצעו באורח קל בתקיפה. עדי ראייה סיפרו לסוכנות כי את התקיפה ביצעו שני מטוסים מסוג F-16.

עוד באותו נושא
השקט הופר: רקטה התפוצצה בשטח פתוח באשכול
צה"ל תקף בצפון רצועת עזה, שניים נפצעו קל
צרפת: הקונסול בעזה ומשפחתו נפצעו בתקיפת צה"ל
פרשנות: גנץ מזמין מבחן מנהיגות, במבצע רחב-היקף בעזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully