וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הקונסול בעזה ומשפחתו נפצעו בתקיפת צה"ל

תוספת למתיחות בין ישראל לצרפת: יומיים אחרי הפצצת תחנת משטרה בתגובה לירי קסאם, הודיעה צרפת כי בתקיפה נפגעו מרסיסים הקונסול, אשתו ובתו בת ה-13. גורם בצה"ל: הנושא בבדיקה

הקונסול של צרפת לרצועת עזה, אשתו ובתו בת ה-13 נפצעו מתקיפה של חיל האוויר בצפון הרצועה ביום ראשון בלילה - כך הודיע היום (שלישי) דובר משרד החוץ בפריז, ברנאר ולרו. לדבריו, השלושה נפגעו מרסיסים בבית מגוריהם בעיר עזה, הממוקם 200 מטרים בלבד מתחנת המשטרה שהופצצה באותו לילה, בתגובה לירי של רקטת קסאם לישראל מוקדם יותר. ברצועה דווח באותו לילה כי שוטר חמאס נהרג בתקיפה, וארבעה נפצעו. בתגובה לדיווח הצרפתי היום, אמר לוואלה! חדשות גורם צבאי כי הנושא נמצא בבדיקה.

"צרפת מגנה את תוצאות התקיפה", אמר ולרו. "צרפת אמנם תומכות בביטחונה של ישראל, אך עומדת בתוקף על כך שיש להימנע בכל מחיר מפגיעה באזרחים". הוא לא פירט לגבי אופי הפגיעות מהן סובלים הקונסול ובני משפחתו.

היחסים בין ישראל לצרפת חוו כבר רגע מביך ביותר החודש, עם פרסום הדברים שאמר הנשיא ניקולא סרקוזי לנשיא ארצות הברית ברק אובמה, בהם כינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "שקרן". בעקבות הדברים, שיגר סרקוזי מעין איגרת התנצלות לנתניהו, ובה גם תנחומים על מות חמיו השבוע. באיגרת אישר סרקוזי את "הידידות בין צרפת לישראל, חרף חילוקי הדעות בנושאים הקשורים למזרח התיכון".

בהכנת הידיעה השתתף אמיר בוחבוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully